Snart strejkar jag.

Usch och blä snart strejkar jag från livet... Hur jäkla matt och deppig blir man inte av det här förbannade jävla skitvädret.. Jag längtar till våren och ljusare tider, grönskande gräs och knoppar som brister. 

Jag blir så ledsen när personer nära mig fått för sig att jag förbjudit hela världen från att skaffa barn. Det har jag aldrig sagt, hur skulle jag kunna stoppa det? Visst det känns i mitt hjärta när vänner och bekanta är gravida men det är inte så farligt att jag bryter ihop fullständigt. Jag är såklart jätteglad för dom som har en liten bebis i magen, fast jag har väldigt svårt att prata om det, för jag vet att jag skulle bli väldigt känslosam och förmodligen börja storböla.
Men deras bebisar är ju deras och mina barn är mina och hur som helst så skulle jag ju inte vilja byta. Jag vill ju ha min och Tonys bebis i magen och för tillfället är jag  beredd att vänta. Och jag vill absolut inte vara ett varnande exempel.
Jag vill inte att folk ska se på mig och tänka att "tänk om mitt barn oxå dör". Det är inte vanligt att bebisar dör, nu hände det oss och jag hoppas att jag satt "statistiken" bland dom jag känner och att alla mina nära och kära får friska små ljuvliga bäbisar.

Har tryckt i mig en Pizza. Det gynnar ju inte min profil men min magsäck blev mätt och belåten.
Sen satt jag och njöt lite av att se hur bakis grannen var. Fy Faan för att vara bakis, finns det nått värre?
Jag bjöd stackarn på pizza för att stilla mitt dåliga samvete, glömde ju ringa han i natt när jag åkte hem...

Sen ska jag äntligen få provåka nya pärlan. Vi har blivit hembjudna på kvällsmat till lilla familjen K/B ska bli mysigt.

Tack Sandra för igår och alla andra som var där oxå såklart.
Och du Tjoffan, det är lugnt. Jag kan ju inte skyddas från diverse samtalsämnen resten av livet.

Kommentarer
Postat av: Tjoffan

Ne i och för sig. Men kunde ju kanske valt ett annat tillfälle .Tycker att du är otroligt stark som går vidare. Kan inte ens tänka mig in i hur det skulle vara. Läste även att du tar tag i allt går med barnvagn klappar magar. Helt otroligt asaduktigt. Kämpa på......kram

2009-01-25 @ 19:28:18
URL: http://tjoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0