Jag har en egen liten "Grävling".

Jag skolkade första dagen i skolan, så nu känner man sig som en busig liten tonåring.. =O)
Nog för att lektionerna är helt frivilliga men ändå. BilHelvetet startade ju inte i morse igen och nya fina pärlan får jag ju inte köra eftersom den inte är påställd förrän imorgon. *längtar*
Så istället blev det en sväng på Bolaget (känns så vuxet att säga Bolaget) och sen blev jag "medtvingad" av Brudarna till bowlinghallen för ett besök i grillen. Så nu sitter man här och stinker solarie. Man har ju alltid hört att man inte ska duscha direkt efter man solat för då "rinner" färgen av.. Sanning eller Myt?

Sen syndades det med Budapestbakelse och jäkligt Gôtt kaffe, två skopor extra, det ska jag lägga på minnet. Tackelitack tack för fikat och känna-efter-knöl-upplysning, nu är den funderingen ur världen. Lite scary dock att vi ligger och tänker på "bröst" samtidigt och ännu mer oroväckande Dina... =O)

Lite Fjäsk... =O)
Min vän du är så fin och rar, likt en ask med svindyr choklá.
Utan dig finns ingenting och om sanningen ska fram så skulle jag nog nu vart ding.
Du fixar, donar och står i, önskar jag hade lite av din energi. 
Tack för att du finns och orkar lyssna på mitt tjat, men glöm inte bort att avbryta mig ibland för jag lyssnar gärna på ditt prat. Du är min egen soptunna där jag slänger all skit, du lyssnar, försöker förstå och skjutsar mig hit och dit.
Köss på dig min lilla "Grävling".
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tyckte det var ett väldigt fint rim måste jag säga!! Fast soptunna lät ju inte så kul... haha!

2009-01-24 @ 09:36:56
URL: http://imitthjerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0