Nyss Uppstigen!

Kom hem i lagom tid inatt men blev sittande inne hos Grannen till 3 typ.. Så nu är man nyss uppstigen och funderar på vad den här dagen har att erbjuda.. Gårdagskvällen spenderades hemma hos Bombnedslaget Blixten, ett gäng sköna brudar och möe VIN! Jag hade modevisning och dansshow i Blixtens tights och Body med knäppnig i grenen, kände mig som en Graciös Svan.. =O) Sen tågade vi till Stadt, Boring som vanligt. Men jag var för ovanlighetens skull inte äldst (hur stavas det?!?), fina W var med och liksom jag är hon av den fina årgången -82.

Tack Wig för erbjudandet, lika snäll som alltid. Tyvärr så såg jag det inte förrän jag kom hem inatt.

Kommer lite fina bilder på FaceBook under dagen hoppas jag. Håll utkik!


Kommentarer
Postat av: zandra

Haha.. Du va rätt snygg me trosorna på huvudet också=)

2009-02-02 @ 15:55:48
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0