Jag har "SifferDyslexi"..

Idag är dagen då Veronica ska börja klättra uppåt på karriärstegen. Typ.....
Men med min "sifferdyslexi" så lär det ju inte bli en dans på Röda Rosor.
Veronica och siffror kombinerat med en massa konstiga tecken går INTE ihop, så enkelt är det bara.
Så finns det någon där ute som har begåvats med en "sifferhjärna" och kan förklara ekvationer så att en 5-åring förstår så är ni varmt välkomna att höra av er.

Det snöar och jag hör tyvärr inte till den skaran av människor som hoppar jämfota av glädje, drar på sig en för liten overall och åker stjärtlapp. Fast en liten tripp till Kulhult är ju aldrig fel, där brukar ju barnen bli utan pulka efter ett tag medans mor och far leker.

Tjingeling för nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

Kulhult är kul :)



Nix, de går på fredriksdalsförskola. var inne på lidköpings kommuns hemsida för att kolla hur olika dagis var uppdelade i kommunen och fick på så vis reda på dessa annorlunda namn på avdelningarna.

2009-01-23 @ 10:22:49
URL: http://wenne.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo men jag har kommit in som fasen i matten nu. Ekvationer är egentligen inte så svårt =)) Skitkul när man väl fattar. Det fixar du!!

2009-01-23 @ 14:00:36
URL: http://misshannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0