IQ-befriad IDIOT!

Nyss hemkommen från staden. På väg till Mattelektionen så träffade jag "gamla" Mia så vi bokade in en dejt efter min lektion. Matten gick åt helvete.. Men som snälla Mia sa, Bättre 2 tal än inget alls. Och det är väl så sant, man får va glad för det lilla. Så till nästa fredag blir det mycket plugg om jag ska lyckas få någon som helst koll på det vi håller på med nu... Var nära att jag fick en lipattack inne på lektionen idag när jag satt och lyssnade på läraren och inte fatta ett skit.
Helt plötsligt slog det mig att jag ska f*n inte sitta här och känna mig som en IQ-befriad Idiot.... Jag skulle ju vara hemma, mammaledig och njuta av min 5-månader gamla Dotter.. JÄVLA BAJSLIV!!!

Blev en lunch på stan med Mia, vi testade nya thairestaurangen. Är ju inget måste att pallra sig dit, tycker bättre om Källargatans. Sen bjöd Mia hem till sig på kaffe. Fick se deras jättefina hus, hon kan den bruden. Sinne för form och färg. Gillar särskilt hennes jättesmarta, enkla och framförallt billiga lösning på att trolla bort ett fult elskåp på väggen.
Vi hann avhandla en hel del viktiga punkter.
-Fôlk.
-Midsommar.
-Fylleslag.
-Pojkar.
För att nämna några.

Nu ska jag servera sonen middag.

Tack lilla Mia för kaffet och babblet. Får vi ta snart igen. Mycket snart.

Kommentarer
Postat av: mia holm

Tack själv för denna dag spontant och bara så där:) perfekt...

2009-01-30 @ 14:11:22
URL: http://perzonlig.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi har en svart soffa oxå, eftersom att den teracotta-röda inte såldes mer när vi kom på att vi behövde en soffa till... Störande.



Jag skulle kunna bo inne på wok house, så himla god mat. :)

2009-01-30 @ 16:06:05
URL: http://wenne.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hello! Hur går det med matten?? =)

2009-02-08 @ 19:08:50
URL: http://misshannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0