GULLIGA KOMMENTARER.

Johanna Holm ([email protected]) om Nu skiter jag i det...:

Tycker jävligt illa om när folk hänger ut andra människor på det sättet du gjort här. Det är fegt att inte kunna samtala om sina åsikter med den personen det gäller och dessutom blanda sig i hur andra lever sitt liv.


- Jag har inte "hängt ut" någon. Jag nämner inga namn så vitt jag kan läsa. Och som jag skriver i inlägget så HAR jag samtalat med personen i fråga om mina åsikter och lyssnat på hennes.

Jag blandar mig inte i hur andra lever sitt liv. Utan JAG försöker leva mitt liv på det sättet som JAG vill leva det. Och att jag anser det olämpligt att springa på krogen titt som tätt när man nyss fått barn det är min åsikt som gäller generellt för alla och inte en specifik person. Och vill jag "hänga ut" folk på MIN blogg så gör jag det.

Varför passar du inte på att i samma kommentar berömma mig för det fina och possitiva jag skriver om mina vänner???

Och vill du disskutera feghet så har du vänt dig till fel människa.


Kommentarer
Postat av: zandra

Du kan ju faktiskt inte säga att du inte har hängt ut någon.. Visst du har inte nämnt några namn men för alla som vet och som förmodligen läser din blogg så vet dom mycket väl vem personen i fråga är.. Jag ska absolut inte lägga mig i för jag har inget med de att göra.. men tycker ändå att efter de du skrivit i ditt blogginlägg är på väldigt låg nivå.. Visst hyllning till dig för allt de fina du skrivit om din vänner.. Underbart att dom fanns där för dig när du hade de som svårast och även nu så här i efterhand!!

Men att hänga ut någon på de sättet är för mig, Lågstadienivå!! Hoppas eallafall att de löser sig mellan er, ovänner som vänner och på ett bättre ställe än på Bloggen!!

2009-01-22 @ 21:09:10
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: Johanna

"Och är det något som ni ogillar så PLEASE säg det." Va det inte så du skrev???????? Du motsäger dig själv. Jag önskar att du kom till insikt om att du skrivit sårar, och visst det är DIN blogg men hela världen kan läsa den...

2009-01-22 @ 22:11:03
Postat av: olle

Har du inte gått lite långt nu??











2009-01-22 @ 23:53:37
Postat av: jimmy

vill bara säga att detta är löjligt och att du ska veta att du gör andra ledsna men det kanske du inte tänker på. Du säger emot dig själv i vad du skriver.

förstår självklart att det är jobbigt för er!!!!

men att "hänga" ut andra på din blogg

tycker jag är att sjunka lågt

du sårar ju andra inte bara oss!

klarar inte du av att gå ut och se folk så kanske du ska vara hemma.

ta hand om er själva och skit i andra!!







2009-01-23 @ 00:21:14
Postat av: MalinK

På tal om låg nivå: "klarar inte du av att gå ut och se folk så kanske du ska vara hemma". Allvarligt talat???



I övrigt håller jag inte heller med om att någon har "hängts ut" på ett eller annat sätt. Inga namn nämns som sagt och de närmaste som var med och med säkerhet vet vem det gäller har väl i så fall redan bildat sig en egen uppfattning. Och personen i fråga borde ha så pass förstånd och inte ta åt sig på fel sätt utan kanske ta sig en riktig funderare i stället... Stå på dig Veronica.

2009-01-23 @ 11:22:19
Postat av: Charlotte

Inga namn har hängts ut och först förstod jag inte vem personen i fråga handlade om men tror att jimmy har avslöjat sig själv lite... " du sårar ju andra och inte bara oss".

Stå på dig Veronica, din blogg, dina åsikter.

2009-01-23 @ 14:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0