Gluggar på G.

Jag hade en lycklig son här hemma förut.... Första lösa tanden! Och jag vet inte varför (?) men dom kanske har nån hemlig pakt som inte jag vet om.. =O) För det största problemet var ju att inte Emma är hemma. Men jag lugnade honom med att vi kunde lägga en bild på Internet så Emma kunde se gluggen. Han har åkt till sin pappa nu och jag gav honom stränga order om att INTE tappa tanden innan han kom hem igen... Och om så ändå blev fallet så är han tvungen att ta med den så jag får se tanden. Det är stort det där ju. Minns hur exalterad man var när BäbisFabian fick sin första tand, känner mig typ lika exalterad nu när han ska till att tappa första tanden.

Sitter i valet å kvalet vad man ska göra ikväll... Hemmakväll eller GirlieKväll. Har ju en öppnad vindunk som inte får bli för gammal.... Men det är ju den där hemresan... 270:- för en taxi.. DYRT!!!! Nån som känner sig manad..!?!? *blinkblink*
Få se hur det blir.

Nu ska jag fixa lite käk och hoppa in i duschen ifall ifall.

Dagens Tanke:
Detta bloggande och FaceBook förstör hela det sociala livet. När man träffar folk så har man ju inget att prata om för man läser om allt på nätet.... Tråkigt! 
Om man berättar något så svarar personen ifråga, -Mm jag såg det på din blogg!

Min Lille Fabian.


Nu är han Stor, snart 7 år.

Kommentarer
Postat av: Wig

Hör av dej bara om du vill ha skjuts inatt. Ja tar festen imorrn me dina kusiner i campingens bastu å pool.

Häng på då me vet ja....

2009-01-30 @ 18:36:48
Postat av: Micaela

Å vad skoj med första tand "tappningen" :-)



Skulle vi ta en dejt nästa vecka? Jag kan både ons å fre!

2009-01-30 @ 20:18:03
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad stor han har blivit. :)

2009-02-02 @ 17:11:38
URL: http://wenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0