BebisGos och StorebrorsGos.

Nu är jag typ 20 kilo lättare. Dom där vikterna med bly under mina fötter som envisas med att förfölja mig vart jag än går känns med ens lite lättare.
Han var en fin liten bebis. Jag kom, jag såg och jag till och med höll. *stolt och glad*
Fast det var nog "rätt tid" nu. Hade jag tvingat mig dit tidigare hade det nog inte varit en fin upplevelse.
 Nu åkte jag dit för att jag ville och det var inte alls så farligt. Nu kan jag tänka på honom med hans namn, det kunde jag inte förut, då var han bara en "det".  Så fin och så lik Storebrorsan. Jag var rädd för att jag skulle vilja kidnappa med honom hem, men näpp inga såna tankar heller. Han är ju deras, han är lik dom. Fast när jag åkte därifrån så var jag faktiskt tvungen att gråta en skvätt, fast det var liksom inte sorgtårar... Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det var för tårar... Fast jag lät dom komma, var ju ett tag sen nu så det var nog rätt så välbehövligt. Fast MammaM jag skulle nog behöva få hålla honom igen och gråta en skvätt, stackarn kommer få bli mitt lilla "terapiarbete". =O)
Nu lääängtar jag redan till nästa gång.

BILDBEVIS. Jag och en Söt liten BÄBIS!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sååå stolt jag är över dej nu!! Men som du själv skrev...du behövde nog denna tiden och de är bara du som känner när de är rätt tid liksom!



Puss på dej!!

2009-01-27 @ 19:04:53
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: malin

Sakta men säkert det är så du får ta det.

DU ÄR MODIG I MINA ÖGON!!

2009-01-27 @ 19:45:57
Postat av: malin

DU ÄR MODIG I MINA ÖGON!!!! <3

2009-01-27 @ 19:47:03
Postat av: malin

DU ÄR MODIG I MINA ÖGON!!!<3

2009-01-27 @ 19:55:08
Postat av: Camilla / Ayla FL

Va stolt jag är över dig! :)



kramar

2009-01-27 @ 20:17:33
Postat av: Jessi

Det gick tydligen bra. =)

2009-01-27 @ 21:34:27
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Micaela

Vad stark du är!!





Självklart tycker jag att vi ska träffas å prata lite spooky stuff :-)



Kan du nästa onsdag? 4/2? Kanske kan ta en fika eller lunch!



Hoppas det går bra på matten, jag har fortfarande min kvar! Valde Naturkunskap B först..

2009-01-27 @ 22:03:18
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: sandra

bra gjort.. =) tycker verkligen att du ska vara stolt över dig.. ta hand om er/kram sandra

2009-01-28 @ 08:09:44
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Det gjorde du bra, så länge du tar den tid du behöver och väntar tills det känns rätt får det ta den tid det krävs. Vad kul att du får positiva känslor, jag blir glad för din skull. Puss och kram

2009-01-29 @ 09:45:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0