Våfflor idag igen

Nu har lugnet lagt sig på gården. Det har varit fullt hus här.
Täng
och Alexander, Fabian och Max. Max pappa, Simon och Tony.

Täng hjälper knattarna att dela våfflor.
(jag vet, julgardiner och julstjärna kvar..)


"Bill & Bull"


Det är jobbigt att vara vuxen ibland. Stora pojkarna spelade tv-spel och lille Max satt vid datorn och såg på Ronja Rövardotter . Så jag och min gode vän Täng bäddade ner oss i varsin soffa och powernapade en sväng.

Fine Täng.


Fast inte blev det så mycket bättre av det, fortfarande skrämmande trött. En trötthet som bara en STOR Godispåse skulle kunna råda bot på. En riktig Sockerkick!

I helgen är sambon och jag själva, sonen har åkt till sin pappa. Det blir så tomt genast. Och tyst.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad skönt att se att det är fler som har julgrejor kvar :I

Ville bara säga att jag tycker att Ebba hade tur som under hennes korta tid på jorden att få komma till just er!

Beklagar verkligen att hon inte fick stanna.

Ta hand om varandra

Kram Cecilia



PS. Du är så himla bra på att skriva, din blogg är helt underbar att läsa. DS

2009-02-14 @ 00:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0