Tänk om man bara kunde få fly till en annan plats..

Jag blir så trött. En del människor har verkligen gett sig faan på att jag är en ond människa som bara sitter här hemma och tycker så jävla synd om mig själv och inte unnar någon annan person lycka i livet. Okej när främlingar anser det men när ens nämaste jobbar sig och håller på. Kan jag inte bara få vara ifred. Visst jag kanske utryckte mig klumpigt och fine jag ber väl om ursäkt då att jag frågade hur saker och ting låg till.
Förlåt. Förlåt. Förlåt.

På min Mammas inrådan så tog jag bort 2 personer från min Facebook av den enkla anledningen att jag inte hade nån lust att veta vad dom höll på med. Sen fortsätter det...... Anonyma kommentarer, kommentarer och mail. Låt mig vara ifred. Jag pallar inte, vill inte. Orkar inte hålla på att förklara mig och ursäkta mig. Jag är väl en jävla Idiot för tillfället och har så varit en tid men det är ju inte direkt så att jag har satt strypkoppel på människor runt omkring mig, alla är fria att gå och vända mig ryggen precis när dom känner för det. 

Jag ska tala om för er alla att jag önskar inte ens min värsta fiende att förlora ett barn. Fy Faan det är Grymt. Att förlora någon som man älskar så högt är mer än fruktansvärt. Jag tror inte att det finns någon fysisk smärta som kan mätas med den man känner när man får sitt barns dödsdom. 

Sen att det finns folk som tror sig kunna järmföra min smärta med sin egen är helt bissart. Jag har tidigare i mitt liv mått dåligt, psykiskt dåligt. Jag har haft dödsångest, jag har inte kunnat sova på nätterna. Jag har fått en panikångestattack då jag på allvar trodde att nu jävlar stannar hjärtat. Jag har gått hos psykolog och käkat piller för att få rätsida på livet. Det var skitjobbigt men absolut inte jämförbart med att förlora ett barn. Ett barn som man planerat och längtat efter.

Jag ska försöka börja "bete dig som en blivande 27 åring istället för en 10 åring!!!"  Men det  är inte så jäkla lätt alla gånger.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gumman...va har hänt nu?? Ring mej när du orkar om du vill!!

Kram på dej babe!!

2009-02-15 @ 15:13:03
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0