En Dag med Underbara VÄNNER.

Idag har varit en lovely dag, bortsett från huvudvärken som smygit sig på nu på kvällskvisten.

Jag började min dag med att gråta ut ett massa tårar hos psykologen. Jag har börjat få sån himla dödsångest, så det tog jag upp med henne idag. Och det var tydligen "helt normalt" när man gått igenom en rejäl kris. Jag "skröt" om mina framsteg, om att jag vågat hålla en liten levande, frisk bebis. Hon tyckte jag var duktig och ville veta vad jag hade för känslor angående det. Det var då jag grät. Grät över det vi aldrig fick, saknaden av nått man längtat så efter men som sen bara försvann. Jag grät över min kropp, kroppen som jag inte har något som helst förtroende för. Kroppen som jag inte litar på för fem öre. Hon fick tårar i ögonen och sa att hon såg min smärta och att de tårar jag grät var äkta sorgetårar. Tårar över hur jävligt livet faktiskt kan va.

Sen åkte jag till fina Kusin och Faster på PressByrån och tjatade bort ett par minuter. Det var skönt, då kom jag på andra tankar. Jag blev Glad!

Sen hade jag tre vackra Damer på lunch och en söt liten "Bärnard". Lille Bärnard kräktes på min soffa när han fick syn på Miss C, men det gör inget. Han kompenserade upp det genom att våga somna i mitt knä. Det värmde mitt såriga modershjärta, Jag klarade av att få en liten Bäbis att somna. Än sitter takterna i och snart är det min bäbis jag ska somna. Så länge får jag öva på LillBärnard. Det blev mycket skvaller med Fru K, Miss C och Malin. Miss C gav oss "tråkiga" stadgade människor lite tips på hur man sätter fart på sexlivet... Tror dock inte jag får med min käre sambo på rollspel. Men om du får med din man Fru K så kanske han kan ha inflytande på min sambo..? =O)

Sen tog vi en sväng på kyrkogården. Lilla Malin hade med sig en jättefin Alla Hjärtans Dag present till lilla Ebba som hennes duktiga Floristsyster gjort. Var verkligen jättefint. Tanx.

Orkar inte ladda in kort på FB sen i fredags så jag slänger in några här.

Snyggaste Blixten i stan.


Sara och Malin dansar Markoolioo Steg.


Sweet!


Fia, Malin, Sara och Zandra med sina grymmeSkor.


Blixten gör Snöängel.


Nu ska jag slänga mig i tvsoffan och hoppas på att alvedonen börjar verka.

Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Åh vad bra! Jag har inget heller den dagen. Lämnar barnen kl 10 på dagis!



Du kan väl maila mig ditt mob nr så kan vi bestämma mer.



KRam

2009-02-02 @ 18:56:07
URL: http://zmicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0