Torsdag.

Anonym om Varför smakar kôrven bättre Utomhus?:
Sjukt att folk inte vågar säga vad dom tycker om ditt jävla kontrollbehov! Väx upp! Men som sagt folk snackar bakom din rygg istället, och det kommer du få leva med!
____________________________________________________________________________________

Du vågar ju tydligen inte heller säga vad du tycker om mitt Kontrollbehov eftersom du kommenterar anonymt. Jag anser nog dock att jag inte har nåt vidare kontrollbehov... Jävligt slapp är jag nog om sanningen ska fram. Vad menas egentligen med Kontrollbehov, vad betyder det??

Folk får gärna snacka bakom min rygg, ärligt talat så bryr jag mig inte. Och har folk inget bättre att disskutera än mig så är det ju nästan sorgligt. Och att dom inte säger nått till mig men ändå "umgås" med mig säger väl mer om dom än om mig.

So long för  nu.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vem e den där stackars människan som inte har nåt bättre för sig än att hänga här hela dagarna???!!



2009-02-12 @ 14:35:41
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Odling

Vad är det för jävla lirare som skriver en massa skit???? Jag blir så FÖRBANNAD! Kommentera inte anonymt din jävla fegis om du har något att säga!!!

Veronica, har du ip-adresserna till idiot-kommentarerna? Är det samma varje gång? Är det någon som vet hur man gör för att få fram VAR puckot sitter som kommenterar anonymt? Säkert på nåt jävla bibliotek eller nåt så det inte ska gå att spåra. SÄG VEM DU ÄR SÅ KAN VI MÖTAS UPP I EN MÖRK GRÄND!!!



Du som kommenterar; har du en erkänd störning? Har du läkarintyg på vad som har hänt med dig? Jag skulle gärna vilja veta vad du har för diagnos.



Puss på dig Veronica, vi känner inte varandra irl men jag vet ändå att du är en jättefin tjej som verkligen inte borde få såna där kommentarer. Du är rolig, god, snäll, kärleksfull och en bra mamma!

2009-02-12 @ 16:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0