Tillåt mig hånle åt denna stackars människa. Som tydligen inte får så mycket uppmärksamhet i sitt liv.

Anonym om:
Har du några barn? Hur gamla?:

Kanske dags att koncentrera dig på det barn du har kvar i livet!! Tänk på någon annan för en gångs skull!
____________________________________________________________________________________________

Jag tycker synd om dig som måste skriva en sån här kommentar.
Så onödigt. Så ogenomtänkt. Och fruktansvärt barnsligt. Vad är det för fel på dig? Du kan ju omöjligt vara avundssjuk på mitt liv (ingen vettig själ skulle vilja byta med mig). Och jag vill inte byta med dig heller. Jag genomlider hellre mitt helvete flera gånger om än blir en sån patetisk jävel som sitter och skriver elaka anonyma kommentarer på bloggar. Jag blir bara så himla Trött. Stå för dina åsikter istället. Fast det har du nog inget självförtroende till.

Kan du somna gott om nätterna när du skriver sån här skit? Och vad har jag gjort dig som gör att du måste kommentera mig och mitt liv och mina Barn. Jag måste ju uppenbarligen vara lite av en idol för dig. För trots att du tydligen stör dig nått fruktansvärt så fortsätter du läsa.... Galet.

Men eftersom du hemska människa tydligen skulle kunna hantera förlusten av ett barn på ett "exemplariskt" sätt så hoppas jag att det drabbar dig och inte nån annan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Anonym:



Vad faan är ditt problem?? Hur kan man ens sitta å skriva såna här kommentarer till någon man inte känner, inte vet hur hon mår, inte har någon aning om vad hon har genomlidit för att komma dit hon är nu?? Hur faan är du funtad ditt lilla äckel?? Har du inget bättre för dej än att ränna runt på olika bloggar å kommenterar massa inlägg som du säkert inte förstår hälften av??

Jag blir helt jävla tokig! Har aldrig träffad dej(vad jag vet) men skulle jag göra de så lovar jag att du skulle få höra ett å annat! Tycker verkligen inte att man skriver så här till någon som har gått igenom de som Veronica, Tony och Fabian har gjort! Inte till någon... Man är inte så elak bara!!



Å komma å säga att hon inte tänker på Fabian var de absolut dummaste jag hört! Vet du vad hon gör för honom? Hur hon hjälper sin son varje dag att bearbeta förlusten av sin syster? Vet du hur han mår?

Tycker att du bara borde ta å växa upp å sluta å tracka folk som mår dåligt redan? Vad får du ut av att säga saker till Veronica som du säkert inte tänkt igenom riktigt!



Jag vet många mer med mej som verkligen avskyr dej som pesten tack vare dessa kommentarer till Veronica! Du kan ju för faan inte mena allvar... Ingen vettig, frisk människa skulle säga så här till någon!!



Faaan ta folk!!

Stå på dej Veronica!! Vi som känner dej vet hur bra du är å hur du mår! Vi vet oxå att du tar väldigt bra hand om de barn du har!! Förlåt att jag blev så arg...men du vet att jag hetsar upp mej lite på denna människa!!!



Ring om de är någon gumman!!



Kram på dej!!

2009-02-16 @ 18:26:47
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: Tjoffan

Ja men herregud det är ju det värsta en människa kan genomgå. Och att ens komentera en sån sak som om du inte gör det eller. Man skriver ju om sina tankar och vad man tycker och vad som kommer upp för stunden.

2009-02-16 @ 18:32:47
URL: http://tjoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0