Sportlov Dag 1

Snart är första dagen på sportlovet slut... Sportlov är ett av Djävulens Påfund... Det är inte lätt att underhålla en 6-åring fredag och lördag tänk er då att göra det en HEL vecka. Det gäller att hålla dagarna späckade.
Så idag har Fabian varit och lekt med en klasskompis hela eftermiddagen så jag passade på att bjuda in mig själv på kaffe hos lilla Lisa. Vi hann beta av flertalet viktiga ämnen under dom timmarna jag var där. Ibland tycker jag nästan att vi tycker och tänker otäckt lika... Sen hämta Fabian och dra iväg till Öråsen på lite mat och tårta. Och nu hemma igen.
Måndagar är ju helt värdelösa i tv-väg så jag funderar allvarligt på att städa istället. Imorgon är det fullt schema. Alexandra med underbar Dotter kommer hit och hälsar på sen kommer förhoppningsvis Lisa med son oxå.
Och om Vädergudarna är på vår sida så blir det nog skridskoåkning på Öråsens damm på eftermiddagen med lite kôrvgrillning och en och annan halvhjärtad piruett.

Hoppas ni haft en fin dag i solen.

Mormor och fabian på Isen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

FAN va gött =) Då är du värsta mattesnillet nu då =) Japp jag läser matte B nu. Gött med sportlov, har ju lite att plugga igen efter min ledighet. Läser du lektion eller stubbe? Jag läser lektion! Läser du några mer ämnen?

Kraaamis

2009-02-09 @ 20:59:22
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sååå mysigt å bara få sitta å tjata me dej! Underbart! Tack så mycket för att du kom förbi! Ses i morgon! Hör av mej när jag åker från Skövde!



Största kramen!!

2009-02-09 @ 22:00:29
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: Hanna

Ja men visst det gör vi ju då! =)

Blir sköj med matte igen. GAHH!

Kramis

2009-02-09 @ 22:32:21
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Wig

Ja vill oxå åka skridskor....

2009-02-10 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0