NI VANN!!!

Jag har bävat inför detta, tanken har legat och gnagt länge. Men nu får det vara nog. Jag pallar ärligt talat inte dom elaka kommentarerna så nu blir det trots att jag absolut INTE vill ett lösenord på bloggen.
Jag skriver ju mest för min egen del och personer som jag tycker om och sånna som jag inte träffar eller pratar med alltför ofta.  Så det är med sorgsenhet jag nu väljer att låsa bloggen.

Ni som vill fortsätta läsa och ge UPPMUNTRANDE kommentarer och absolut inga anonyma kommentarer är välkomna att skicka ett mail till mig omgående.

Det är ju trots allt cirka 300 personer som läser varje dag så det är absolut inte kul att låsa.

Grattis ni som skickar elaka anonyma kommentarer. NI VANN!!

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fortsätter gärna läsa om du vill!

Kan inte förstå att folk sjunker så lågt... Har man inget positivt/snällt eller uppmuntrande att skriva så varför kommentera alls..? Suck...

Kram på dig!

2009-02-16 @ 16:36:13
URL: http://imitthjerta.blogspot.com
Postat av: malin

jag vill ä klart=)

2009-02-16 @ 18:06:54
Postat av: Mimmi Svensson

Hej på dig.

Jag blir så himla trött och ledsen för din skull, varför måste människor förstöra och kommentera på en sida som är till för dig och dina tankar!?

Om du vill så fortsätter jag gärna att läsa och kommentera (MED NAMN) men det väljer du själv, inget tvång. Min mail har du ju.

Ha det gött och kom atark ur detta, det är de andra människorna som är fega.

Kramilikram

2009-02-16 @ 18:10:14
Postat av: Hanna

HelloO! Anade att kommentaren var från dig (anonym) men det var en fråga om matten... =) Jag väljer att inte svara på frågan =)) Hehe.. Det går med andra ord sådär. Men jag tänkte faktiskt sätta mig med det nu ( säkert =) ) Hur går det för dig??

Jag fortsätter jättegärna och läsa din blogg. Om jag får. Du får isåfall gärna skriva anvnamn och lösenord som kommentar hos mig, jag godkänner den inte i så fall =)

Vi ses väl på matten på onsdag då=)

Kram

2009-02-16 @ 19:27:25
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Micaela

Men va fan e det jag läser?! Jävla idiot!!

Kan inte DU stå för vad du skriver.. du både kan å vet allt!!



Låt Veronica vara nu.. har hon inte gått igenom tillräckligt?! Har du inget bättre för dig?!



Massa kramar till dig Verre!!

2009-02-16 @ 19:33:19
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Elinor

Jag fortsätter gärna att läsa om jag får.

2009-02-16 @ 20:02:12
URL: http://ronile.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vad trött man blir på folk.....

Jävligt tråkigt...



Jag fortsätter gärna att läsa... (om jag får?)

Du kan väl skicka ett medd. på FB isf:)



Tack för kaffesällskapet idag.... Du får allt tajma in den tiden snart igen:)



Kram Kram



2009-02-16 @ 21:20:59
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hej Veronica!

Jag har läst din blogg då och då.

Tycker att du har/är varit så stark o modig som delat med dig av dina känslor på ett sånt öppet sätt. Det är väl också därför jag fortsatt läsa.

Tycker det är synd att det finns så elaka jävlar i världen att du ska behöva skydda din historia. Framför allt då jag tror den har/är till stor styrka till personer i liknande situationer.

Jag tycker iaf att du haft en jätte fin blogg och imponerad över arbetet du lagt ner på den.

Låt nu bara de du vill läsa, personer som stöttar dig och hoppas du får vara ifred hädanefter!

mvh Nadja

2009-02-16 @ 21:53:32
URL: http://www.nadjakrook.blogspot.com
Postat av: Karin

Hej

Jag är väldigt ofta inne och läser, dålig på att lämna kommentarar dock..

Inte klokt hur vissa beter sig, så tråkigt fattar inte hur man kan vara så elak.

Tänker på dig..

Fortsätter gärna följa dig..kram Karin

2009-02-16 @ 22:07:28
URL: http://www.tolsgarden.blogspot.com
Postat av: Elin Härling

Åh, jag vill väldigt gärna fotsätta läsa din blogg...



Tack också för att du följer oss!!!

2009-02-16 @ 22:27:14
URL: http://www.harling.panatet.se
Postat av: Johanna Nyqvist

Hej! Undrar jag hur bra den segern smakar för vinnaren!!? Antagligen inget vidare... Tycker nog att du vinner ändå! Jag fortsätter gärna att läsa din blogg, du skriver så himla bra. Även fast det får en att gråta ibland. :)

Kram

2009-02-17 @ 07:53:06
Postat av: Sandra

Du skriver så himla klokt och fint, tack ;)

Jo jag vet, hon följer med mig vart jag än är, bara att man tänker så himla mycket när det händer en massa nytt, även positivt !!

Kanske är så att det är mamsingen som styr och ställer där uppe så att det ska bli så bra som möjligt, hon vill ju som Anki skrev i kommenatren ha ordning och reda och det börjar det ju bli nu ;)

Tack för din ord igen, dom ger styrka !!

Och du, kämpa på nu, du fixar detta, även om det är skit och pissigt för det mesta så klara du/ni det.

Tycker det är så himla synd bara att folk måste lägga sig i som inte ens har med saker och ting att göra, du behöver inte tryckas ner med, du har så det räcker !!

Jag finns för en kram eller prat, det vet du !!

Kramar i massor

2009-02-17 @ 11:48:41
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Veronica!



Vill bara säga att jag gärna fortsätter läsa din blogg.

Tragiskt med människor som tydligen inte har ett uns av empati i kroppen (eller vett heller för den delen).



Ta hand om dig!

Kram

S

2009-02-17 @ 12:24:47
URL: http://lillaangelyne.blogspot.com/
Postat av: Micaela

hahaha.. du väljer alltså den som inte ens e medd i omröstningen!! Hahaha tokstolle..



Hur går det med matten?



Pöss å köss

2009-02-17 @ 22:35:35
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: tinkerbellan

jag vill oxå fortsätta läsa..

dessa anonyma människor.. fan har de inget annat att göra om dagarna eller

2009-02-18 @ 07:21:18
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: sofie

Ja blir lessen och arg när ja läser va folk skriver för kommentarer=/

Massa kramar till er iaf. Beklagar att ni får gå igenom detta=/

2009-02-18 @ 10:22:50
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Madeleine I.

Hej!

Jag kommer aldrig förstå värdet eller nöjet i att trakassera en människa i sorg. Att sparka på en som redan ligger ner. Det är ingen annan som bestämmer hur länge du får sörja - inte ens du själv. Sorg är inget man beställer på posten och sedan skickar tillbaka när man inte vill ha den längre. Dessutom har det ju knappt gått ett halvår för herregud! Det är ingen tid! Jag är otroligt glad för att du har styrkan att dela med dig av allt det svåra du/ni gått igenom - det får min vardag i ett annat perspektiv. Jag lär mig att ta tillvara mer på det jag har och att leva i nuet.

Det är så himla tråkigt att en person ska förstöra för så många; för vi är ju många som vill läsa din blogg. Nej, om man retar sig på något eller bara har elakt att säga då man banne mig bara gå vidare till något annat. Eller varför inte gå med i någon S/M-klubb, där finns ju gott om människor som gillar att plågas. Men du, "anonym", låt för h-vete de som lider vara i fred från dina syniska kommentarer och sparka på dig själv istället om du nu måste sparka på någon. Antagligen är du väl som alla andra mobbare - du måste trycka ner andra för att du själv ska känna dig upplyft. Så klassiskt! Ja, det är ju du som måste leva med dig själv varje dag.

Veronica, vi är många som står på din sida! Stå på dig, söta!

Kram

2009-02-18 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0