Mister du en står dig tusen åter... eller nått...typ....

Tack alla fina Underbara människor som hjälper mig att torka mina kinder torra. Utan er hade livet stått helt still.

Det har varit en bra dag bortsett från morgonens incident.... Men som sagt var sånna ogenomtänkta kommentarer gör mig faktiskt bara starkare. Om jag fortfarande står på benen efter det jag tvingats/tvingas genomlida så vill det mer till att knäcka mig än en kommentar på en Blogg.

_____________________________________________________________________________________________

Halv tolv hade jag lunchdejt med ena finfiner tös från Järpås. Vi käka thaimat och babblade om skola, barn, framtida yrke m.m. Får vi allt ta igen inom det närmaste. Var även inne på Gottis en sväng och bytte några ord med en smått förvirrad Malin, nått paket som var på villovägar. Sen till 7/11 och babbla lite med lilla Lisa. Ett tips: Om ni som jag får för att kika närmare på pajer och bakverk inne på 7/11 tänk på att glaset inte är rakt utan sluttande utåt. Skämdes lite smått när jag drog pannan i glaset med en smäll.....*rodnar*

Sen kom min Täng på visit. Hon är duktig hon, tränar och står i. Betydligt mer karaktär än mig. 

Sen bar det av till Farmor och Farfar på kalas. Smörgåstårta, kakor och gräddtårta. Men jag var inte hungrig efter dagens gigant lunch så jag prioriterade bara kakor och bullar. Det gynnar inte mig men Farfar fyller ju bara år en gång om året..=O)  

Ska nog krypa till kojs rätt omgående och hoppas på söta drömmar.

Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Micaela

Tack för idag!!



FÅr vi ta om snart igen :-)



KRam

2009-02-04 @ 23:50:21
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja...glasrutorna hos oss har en tedens att hoppa upp å slå nyfikna tjejer som du i huvudet när dom kommer för nära gosakerna :) Haha...men kul såg de ut!! Hahahahahaha!!

Tack för visiten!

Pöss på dej

2009-02-05 @ 07:47:13
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: Jessi

Ja, man ska akta sig för glasrutor Verre! =)

Och det är helt rätt att gå direkt på väsentligheterna när man är på kalas.

Sköt om dej, kram.

2009-02-05 @ 08:54:07
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0