Min Bästaste Lill-Kusin.

Åååå Jag är så Glad så jag nästan skuttar omkring här hemma, trots att klockan är närmare 23 och jag egentligen borde somnat för lääänge sen pga mina ack så tunga ögonlock. Men bäste kusin från Götet ringde förut och framförde den trevliga nyheten att hon var på hemväg och ville umgås med sin kusin.. Wiee!! Lillkusin ska komma och mysa med mig.
Blir dagen som planerat så blir det många trevliga bruttor på schemat imorgon. Sa till Kusin att fixa fram ett par skrillor oxå.

Finaste Lill-kusinen och Finaste Vännen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att det finns folk som e för fega för å säga vad dom tycker då! "det man inte vet har man inte ont av"

2009-02-10 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0