Kulhult!

Bläää Fortfarande 0 skrivlust... Blev en stunds sovande förut innan jag blev väckt av mobilen. Nu har Fabian kommit hem så vi har precis ätit middag. I brist på annat så slänger jag in lite bilder från igår när vi var på Kulhult och åkte lite pulka.

Glada Ungar påväg nerför backen.


FikaPaus.


Mina fina Kusin med ännu finare Ungar.


Det var halt i dom höga backarna. Men akta er vad det gick, roligt som skam!


Usch jag vet inte hur jag mår i dag, trött och hängig.. Ingen motivation till någonting. Deppigt!
Nåja imorgon kanske det är en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skoj med kulkult, vill med åka dit !!

Hoppas deppigheten släpper snart.

Kram Kram

2009-02-23 @ 16:28:53
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: maggan

Kulhutl is the shit=)) Ta hand om dig! Kram

2009-02-24 @ 07:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0