I Dont Like It.

Svågern kom hit med Pizza precis. Jag hade beställt en Quattro med räkor, musslor, skinka och champinjoner.
Men jag fick lite xtra...... En sjöstjärnetentakel.... Så Vidrigt!!! Jag åt inte mycket kan jag säga... Bläää.

Musslorna plockades oxå bort.
Ingen vidare bild men den bästa.


Sjöstjärna vill jag INTE ha på min pizza.


Nu väntar jag på att min majskolv ska koka klart. Där finns förhoppningsvis inga överraskningar...



Tur att man inte vet alla gånger vad man stoppar i sig...*
usch hemska tanke*

Kommentarer
Postat av: Odling

Freeeescht med sjöstjärna! Ick!



Jag älskar bilden på majskolven.

Kram!

2009-02-15 @ 16:44:39
Postat av: Sandra

Sjöstjärna låter som inte som något vidare gott direkt blärk

Med majskolven ska det la inte kunna gå annat är bra, om du bara kokar den tillräckligt =)

Smaklig spis !!

Kram

2009-02-15 @ 16:52:02
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Micaela

Näää fy vad vidrigt!!

Hoppas majsen smakar bra sen!

Kramar

2009-02-15 @ 21:04:26
URL: http://zmicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0