ALLA HJÄRTANS DAG.

Jag har en snäll sambo ändå, han överraskade mig med ett USB-minne på Alla-Hjärtans-Dag. Jag har tjatat om det i evigheter men vart alldeles för snål för att köpa. Så nu äntligen slipper jag oroa mig för att alla mina kort på datorn ska försvinna.
____________________________________________________________________________________________

Nyss hemkommen från långpromenad med BästeVännen. Det blev lite mer än 9500 steg (att det ska vara så svårt att nå 10 000 steg...) Kommer bli tomt när hon nu tar sitt pick och pack och beger sig till Norge. Nu kan man ju inte ens ringa när man känner för det.

Vårt vackra Lidköping.
 

Påväg mot Tôrget!


Fine Charlotte vinkar Hej Då till Lidköping framför Rådhuset.



Svängde förbi blomsteraffären och "köpte" en fin ros till lilltjejen av Bettan och bytte ett par ord. Människan står med rakbladsvass kniv och snittar blommor mot tummen. Mitt hjärta satt i halsgropen men hon är ju van som tur är. Jag skulle garanterat ha kapat fingertoppen omgående... =O)

Ebba har fått fina roser. Tack! Det värmer mitt hjärta att fler än jag tänker på henne.


Nu borde jag egentligen räkna Matte... Men det blir nog ryggläge i soffan istället är jag rädd för...

Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

Tack för grattiset. =)

gud vilka fina bilder över lidköping..

Ha en trelig alla hjärtans dag.

Kram Lina

2009-02-14 @ 16:49:59
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Bettan

Det var allt en riktig långpromenad det... attans att ni inte kom över 10 000 då.. hade säkert känts ännu bättre då.....



Ja min stackars tumme det får lida en del.. men den e härdad nu:)



Hoppas ni får en mysig alla hjärtanskväll!!!



Kram Kram

2009-02-14 @ 17:46:43
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej gumman,



Det är din klasskompis från förra året här! :) Du, ville bara ge dig ett litet tips. Skaffa Skype och antingen ett headset med mikrofon eller bara en mikrofon till datorn. Då kan du ringa bästa vännen din helg gratis över Skype om hon också har det. Betalar man en hundring i månaden kan man dessutom ringa alla fasta telefoner över hela värdlen obegränsat också. Jag har nyligen skaffat detta då min bästa kompis flyttat hem till USA nyligen. Hur bra som helst med telefoni via Skype! Har du några frågor är det bara höra av dig! ;)

Annars vill jag bara säga att jag tänker på dig massor! Stoooooor kram till dig underbara Veronica!!!

2009-02-15 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0