Mitt pensionärsliv.

Jag måste först och främst tacka för alla fina kommentarer jag får. Tack Tack!

Som ni ser så är jag ingen vidare "uppdaterare"... Är så mycket annat som själ tid nu när solen lyser. Sen lever vi lite av ett pensionärsliv här för tillfället innan 22.30 så sover vi på helgerna... (lite skämmigt faktiskt). 

Äntligen har jag fått en lite släng av städmani här hemma på morgonkvisten, som jag väntat. Så nu är båda badrummen grundligt rengjorda och polerade. Jag har 2 "måsten" idag, kyrkogården och nån eller ett par sidor i Matteboken. Det sistnämda vet jag väl hur det kommer bli med.

Påskpyntad grav. Nu är dock fjädrarna och påskliljan utbytt mot annat.


1 vecka och två dagar kvar tills jag och Mamma ska åka till KSS, tjuvkika på Liten och ta prover för att se att kromosomerna ligger där dom ska. Jag har inga tvivel om att kromosomerna är till belåtenhet, vad är oddsen att det skulle bli samma igen lixom..!? Fast samtidigt blir jag så arg på mig själv att jag nästan redan nu tagit för givet att vi kommer få en frisk levande bäbis med oss hem denna gången. Ett missfall, Okej! Men inte ska jag behöva begrava ett fullgånget barn en gång till? Så grymt kan ju inte livet vara.... Och den där missfalls-risken har ju minskat oerhört, på onsdag är det ju redan v15. Men jag ska inte ropa Hej än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0