DAGSUTFLYKT!

Trippen till Göteborg flöt på problemfritt. Bortsett från mina "panikattacker".
Jag råkar ju nämligen vara lite av ett nervvrak när jag sitter i passagerarsätet.
Ingen kör ju liksom lika bra bil som Moi!

Jenny vill GÄRNA va med på bild.
Lilla krokodilen i nycklarna har hon fått av sin bästis.....=O)


Vi hittade rätt på första försöket. Två trevliga snubbar hjälpte oss att bära ner soffan. Good Locking too...
Stannade till vid IKEA på hemvägen. Inhandlade grytlappar, "soptunna" och servetter.

ETT TIPS:
Åk inte till IKEA i Bäckebol den närmsta tiden.. Totalt jävla kaos därinne. Dom håller på och bygger om hela butiken. Så det fanns typ inga grejer att handla och det var ett JÄVLA oväsen därinne.

Väl hemma i Väla lastade vi in Jennys gamla soffa i släpet och in med den nya i vardagsrummet.
Blev verkligen kanon. Kommer bli super när hon fixat iordning och fått ihop nya soffbordet.

Jennys utsikt från lilla huset. Vackert!


Naturfotografen är igång.
Fotar mina framtida ägor..  ;O)


Mitt kära älskade gamla Tomtängen.
Tänk om man ägde det fortfarande...


VÄLAVÄGEN/ÖRSLÖSAVÄGEN
 

In till Värmeverket och dumpa soffan. Veronica återigen nojjig och nervös.. Det som slängs på värmeverket ska ju vara brännbart.. Men på soffan fanns ju en massa metall. Trodde hela tiden att det skulle komma en stor stark sopgubbe och skälla på oss, men vi klara oss... Denna gången iaf!

Jenny är en Hejjare på att backa hon.


Lidköping från dess Vackraste sida.


Jenny gör sig av med sista.


Gamla Soffan.


Tony har kommit hem. Saknat han som bara den i veckan. Aldrig gjort det förut, inte på samma sätt som nu.
Men sen allt hemskt hände så har vi kommit varandra mycket närmare, jag tror faktiskt att vi liksom älskar varandra mer....
Eller jag honom iallafall. Om han bara ville gå med på den där förlovningen oxå så... =O)

Våran lille Liston.


FavvoSonen och Liston ligger och myser vid tv:n.


Mina pojkar spelare Guitar Hero, men den lille ska få krypa till sängs nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha...du är nog som jag när de gäller att köra bil! Ingen är lika bra som mej heller...inte en chans! Jag åkte me min mamma in till stan i veckan å höll verkligen på att spy...faan jag mår sååå dåligt när folk inte kan köra bil!! Idioter!!



Haha... Jag ska verkligen försöka ta mej ut någon gång nästa vecka, om jag bara har bil!



Kramelikram på dej bruttan! Krama mannen me...de kan han nog behöva!!

2008-10-09 @ 21:44:56
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: Emelie

Dom suger varenda jäkel i det där äckliga huset,, men det är nästan ett ont måste.. :(

"Lilla Liston"? :) Vilken söting förövrigt...

Angående resor,,kolla sistaminuten.se brukar vara rätt billiga där... :)

Ta hand om dig..!!

Kramar

2008-10-09 @ 22:49:00
URL: http://emeliejohnson.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Det är så att.... Jag vill bara säga... Lixom jag.... Saknar dig i massor!

Puss

2008-10-09 @ 23:00:59
Postat av: Sandra

Ååå förstår precis hur du känner med att sitta på passagerarsätet, jag kör bäst liksom =P

Fast det finns som tur är vissa som kör bättre än vissa andra och som kan ta att man säger att dom kör dåligt och det är ju bra =)

Kul med en dagsutflykt !!

Förstår att det känns skönt att Tony kommer hem, en trygghet i allt hemskt ni varit med om.

Förlovning, ja det kommer att ske, han ger nog med sig förr eller senare tror jag ;)

Sov så gott

2008-10-09 @ 23:33:57
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Mia

Visst är Liston en New Foundlands hund? Kanske kan det till och med va så att Liston först växte upp hon min mor?

2008-10-10 @ 09:10:40
URL: http://wenne.blogg.se/
Postat av: täng..

haha. jag vill bara påpeka hur grym jag var på att köra bil när vi var i gbg för länge sen.. LÖVE

2008-10-10 @ 13:17:13
Postat av: Mia

Vad tufft! Är det eran hund nu? Är han lika tokig och härlig som vanligt?

2008-10-10 @ 16:26:52
URL: http://wenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0