Söndag

Idag har man ju varit lite småsjuk... Men man får ju skylla sig själv som sagt var.
Men rikligt med Pepsi Max och panodil Zapp så är man ju någorlunda människa igen iaf.

BJUDER HÄR PÅ LIDKÖPINGS SNYGGASTE SYSTRAR!
LILLASYSTER  "HULKEN"



OCH STORASYSTER JÄTTEGLAD. Så fina Så.



G var på Stadt och hade jäkligt kul åt minicigaretterna.



Återigen kan man fastslå att det är alltid trevligast med förfester i goda vänners lag.
Gå ut på krogen är ju tyvärr lika tråkigt som alltid. Men nu har jag varit där och nu lär det dröja ett tag igen.
Konstigt att man aldrig lär sig!!

Dagen idag har ägnats åt besök hos Familjen K, lite plock här hemma och en massa pyssel.
Det är terapi för själen att klippa och klistra lite...

Skäms nästan över att erkänna att vi nog ska ta och gå å lägga oss nu... 21:03...
Suck! Man börjar verkligen bli gammal på allvar tror jag..

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja lilla Alfons, han är så jäkla charmig så man bara vill äta upp honom ;)

Kvällen var mysig, nu är jag hemma och ska kolla på Gossip girls, för sent egentligen men jag lär ju inte somna om jag lägger mig heller så skit samma !!

Skönt med lite klipp & klistraterapi, är bra det.

Kram & god natt (eller jag ni sover ju för länge sedan =P)

2008-10-12 @ 22:54:52
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0