Ja se det regnar! Det var väl Roligt... NOT!

Nyss uppstigen ur sängen (10:50). Somnade så gott med huvudet i sambons knä igår kväll medans han gosade med mitt hår. Sånt är man ju inte bortskämd med! Mindre kul att bli väckt bara och vara tvungen att tvinga sig upp till sängen...
Sovit kasst inatt, pga allt regnande och blåsande.

Var ju som sagt var hemma hos moder och fader igår och käka.
Först bjöds det på kantarellpaj och skink- och broccolipaj, sallad och  bröd, till ett helt kompani ungefär.
Till "efterrätt" blev det krabbor och kräftor, ostar och bröd.

Familjen Axelsson


Pappsen och Lillebrodern.


Maten.


Mmmm... Delikatesser.


Finaste Sonen.


Mätt som bara den blev man. Jag vräkte ju såklart i mig eftersom det inte är allt för ofta som det bjuds på krabba.
 
Sen hann jag med att göra ett par pärlplattor oxå.. Än så har man barnasinnet kvar. =O)

I eftermiddag så bär det återigen av ut till Väla. Veteranerna och nybörjarna ska åka till Kiel Again.
Så Stora Syster Yster (aka Me) ska vara hus- djur- och barnvakt.
 Så det blir jag, Fabian, David, Tobbe och grannarnas tre ungar som ska husera på Öråsen.
Så ikväll får jag INTE störas för då ligger jag och bubblar i Jacuzzin... =O)
Har ju även blivit tvingad av min odräglige äldsta lillebror att det ska äta tacos.

Nu ska jag in å väcka grannarna för att överlämna en massa kräftor och 2 krabbor som blev över igår.

Kommentarer
Postat av: Anna´h

Låter som en mycket krävande & jobbig kväll du har framför dej med jacuzzi & tacos ... Lider

med dej = )) !



Ha´t såå göttit !

2008-10-05 @ 11:35:31
URL: http://missmother.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej..

jasså det har hon lovat:)ja hon är altt bra söt.....:)

Ser ut som ni har haft en mysig helg....

Själv är jag hemma med en sjukling nu...men det går väl över..:)

Ha d...

Kram Kram

2008-10-05 @ 14:53:49
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: mia

Fasikken va gött.... De får mig att länka på eddie låten fååånga kräftor o läggai baallljjjaa..

2008-10-06 @ 11:24:06
URL: http://eg0.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0