Ingen Kabel..

Tänkte slänga in lite bilder här hemmifrån.. Men så slog det mig att jag bad sambon plocka ur skrivarkabeln förut så jag kunde använda skrivarn till min bärbara dator så det blir tyvärr inga bilder för tillfället, imorgon kanske.

Pratade med SthlmsFavvoTjejen förut, hon var påväg ut på fest. Kan ju inte låta bli att bli helt sjukt avundssjuk på hennes liv emellanåt samtidigt som jag vet att det aldrig skulle passa mig. Jag är alldeles för hemmakär och mammig och pappig och min dröm i livet är ju familj, barn, hus och hela det där kittet. Men alla är vi olika och det är ju tur det.
Men den 8 November hoppas jag kunna åka upp till MIss C och låna en bit av hennes liv för en kväll eller 2.
SKA BLI NICE!!!!
Ska även passa på att gå på en träff med föräldrar som haft eller har likadana barn som Ebba. Spännande.

Näpp tebax till tvsoffan.

PussHej

Kommentarer
Postat av: Anna

tycker du gör alldeles rätt i att träffa andra föräldrar me samma erfarenheter, även om man inte alltid känner för det ger det en nog så mycket! De kan ju förstå om NÅN!



Som om du inte redan visste det?? jag bara ordbajsar..hehe



Fortsatt trevlig helg, kram

2008-10-11 @ 15:54:50
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Blev inget liggande tyvärr men trevligt var det ändå =)

Kul med en tripp till storstaden och träffa C och som där föräldrarna, det tror jag är jätte viktigt.

Ni kan lära er av varandra, ni i liknande situationer !!

Hoppas du får det kul ikväll, parta för mig med =P

Kram Kram

2008-10-11 @ 16:48:29
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är lite dåligt, hade varit skoj tror jag men ingen lust alls idag !!

Men det blir fler gånger, är dags för en skön spel och svinkväll med alla brudarna hemma hos mig snart =)

Ha det så kul ikväll, och bli inte för fuller nu =P

Puss

2008-10-11 @ 18:46:44
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0