Im Back!

Ibland går luften ur en.... Men nu är jag kanske på väg lite uppåt.
Har vart några jobbiga dagar med mycket tårar.

Ebbas hörna på kvällen.

För alltid i mitt Hjärta


Så vi kör lite uppdatering här och nu.

Måndag:
Låg i sängen och drog täcket över mig i princip hela dagen.

Tisdag:
Fick äntligen en tid på vårdcentralen och tack och lov fick jag träffa "rätt man på rätt plats".
Han förstog mig precis och visade ärlig oro för mig och medlidande i det jag gått igenom och fortfarande går igenom.
Han sjukskrev mig heltid i 1 månad till att börja med. Kändes skönt och man kunde återigen pusta ut och fokusera på att bara ta en dag i taget. På eftermiddagen kom Fina Fru K och min favvo Max på finbesök.
Jag tvivlar på att det finns någon mer godhjärtad människa än Fru K. Så förstående, så lugn och så snäll. Om jag hade haft en storasyster så skulle jag kräva att hon var precis som Fru K.

Sen Ringde min lovely Mamma och frågade om jag hade lust att hjälpa till å flytta största lillebror ut ur barndomshemmets trygga vagga....=O) Han hamnade ju hemma hos mor och far i våras efter att ha jobbat några månader i Västindien, men först nu fick han tag i en lämplig lägenhet. Så han är ursäktad.
Jag skyllde ju på snittet så klart, man får ju inte va dum, och satt mest på en stol och skrattade åt mor och bror som bar så svetten lacka.

Mor och Bror.



Här flyttas det ut ur mitt gamla sovrum i lilla huset.



Onsdag:
Sprang en sväng på stan på uppdrag av lilla Mor. Sprang och sprang.:!?!  Jag stog väl mest och hängde inne på Gottis och babblade med Malin om filmer och en massa annat smått och gott.

Sen kom Täng förbi hemma och förgyllde min grå vardag. Fick en chans att babbla av mig och beklaga mig över de få idioter som finns i min närhet..
____________________________________________________________________________________________

Nu sitter jag här framför Datorn, sonen är hemma från skolan pga en stämma järmförbar med en rökande och whiskey drickande hårdrockare. Har precis bokat en minitripp till Danmark med Täng och våra små kottar på Tisdag. Så kul att ha nått att se framemot.

Snyggingar. Påskafton 2007.


Sen på Onsdag så ska vi iväg till KSS och träffa "järnkvinnorna". Så imponerad över dom hur väl dom utför sitt arbete och allt dom gjort för oss. Tänk om alla var som dom på avd 46 vilken fantastisk värld vi skulle leva i. Sen på fredag blir det shoppingtripp till alla kärringars paradis, Ullared! Ska bli så mysigt att spendera lite tid med min underbara Kusin.

Näpp nu ska jag surfa vidare.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Japp nu e det spikat :-)

Tänk vad vi ska ha skoj ihop i skolbänken! hehe!



Men gick det så dåligt att göra snickers kaka alltså! Det blev jättebra den jag gjorde å det var första gången.. jag gjorde receptet som var på jordnötsburken :-D haha! Eller det kanske e bara jag som tycker den blev bra!! hehe!



HA det så gött i helgen! Hoppas du hittar en del på Ullared, ska kanske dit nästa lördag med Lotta å Jennie!



Kramar

2008-10-23 @ 18:48:40
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Jessi

Ullared alltså...är det så jäkla bra då? Har visserligen inte varit där på 10-11 år så det kanske är dags igen..?

Kram

2008-10-23 @ 20:25:29
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Skönt att någon äntligen tog dig på allvar !!

Hmm vet inte om jag vågar skriva detta...

Fröken har ingen brandvarnare, eller jo det ligger nog en i garderoben =(

Får nog ta tag i det och hänga upp den NU, eller så tar vi en vinkväll och så kan du hjälpa mig med det?! =P

Ååå vad skoj med Ullared, hoppas du hittar en massa kuligt, men det brukar ju inte vara något problem =)

Många stora kramar, tänker på dig ofta !!

2008-10-24 @ 16:21:52
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Elin Härling Tindras mamma...

Skönt att slippa bråka när det gäller sjukskrivningen, är ju så mycket annat i huvudet så man skulle ju gärna slippa onödigt bråk och onödiga diskutioner...¨

Skojigt med Ullared!! Vill jag med ju..

Kramar

2008-10-25 @ 12:10:37
URL: http://www.harling.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0