Fördel med stan..gångavstånd!

Så var det fredag igen.
Nyss hemkommen från en tripp i Skara med min kära mor. Var och inhandlade mig ett par stövlar på Skokanon för 400:-, billigt och bra, skorna håller väl ett litet tag iaf. Sen en sväng på ÖoB, affären jag hatar mest av alla..
Köpte dock shampoo och ett litermått. Sen rattade Mor V70 (även hon en usel förare.. på riktigt.. ) till slöjddetaljer där jag shoppade loss bland färggranna papper, stämplar och pennor. Gud vad jag önskar att jag var så där kreativ som vissa är, men näpp inget sånt har jag i blodet.

Så vad ska man hitta på ikväll då..? Hade man bott i Stora staden hade man ju knallat över och terroriserat någon vänlig själ med en flaska vin.... Men nu när man bor på landet så är det ju ett helt företag att ta sig hem.. Tråkigt!

MISS YOU DARLINGEN!




Näpp nu ska jag lägga mig i soffan en sväng, hungrig som satan.. Men ingen fantasi.
Måste nog in till stan å handla en sväng oxå, det är ju alltid kul en fredagseftermiddag. =O)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej!!

Såg att du har varit på slöjden och handlat!!

Jag försöker at dra ihop ett gäng som kan sitta och scrappa, äta lite och snacka skit fredagen den 17:e.....

Du kanske är sugen att hänga på???



Ha en trevlig helg!!



Kram Kram

2008-10-10 @ 15:19:15
URL: http://betzzy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst vore det kul om man hade varit så där kreativ som vissa är, har noll fantasi när det gäller sånt tyvärr.

Synd som sagt att du inte bor närmare stan, hade gärna ställt upp på att dricka ur en flaska vin eller två =P

Hoppas du/ni får en mysig fredag ändå !!

Kram

2008-10-10 @ 17:42:47
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Bettan

Scrappa är ju att göra ett eget album av sina foton!!

Googla scrapbooking så ser du mer:)

Det e bara att höra av sig om du vill hänga på!!!

Ha d

Kram

2008-10-10 @ 19:57:07
URL: http://betzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0