.........

Jaha... Vad ska man hitta på nu då... Första gången idag som jag inte har nått att göra...
Har till och med pysslat färdigt alla tackkort, bara några adresser som saknas.

Lilla Linda har varit här precis. Mycket babbel blev det om bebisar, hormoner och läkare m.m. Hoppas vi ses igen snart trots att vi bor sååååå himla långt ifrån varandra.

Näpp... Börjar bli lite smått hungrig oxå... Och ingen pepsi finns det här hemma heller. Orka åka till stan.. suck!
Fast skulle iofs lika gärna kunna slänga på mina brev. Nää jag orkar nog inte. Ska fixa ordning lite sallad och invänta tvkvällen istället tror jag.

Saknar min kusin oxå. Fast idag hinner vi nog inte babbla, är ju bra på tvn ikväll.

Jag längtar redan till våren... Denna blomman, fick jag av min kära sambo
 till mobilen. Söt så!






Kommentarer
Postat av: Micaela

Ajdå ingen pepsi hemma, här e det cola som gäller! MEn när den e slut så får man lite abstinens :-) hehe!!



Hoppas du får en trevlig tvkväll!

Kramar

2008-10-14 @ 17:55:31
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: täng.

du är den bästa i mina ögon. du är en varm, stark och underbar människa som alltid ställer upp i alla lägen.



tack för stadstrippen idag!



LOVE!

2008-10-14 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0