JOBB=I LOVE!!!

Finns förmodligen ingen roligare arbetsplats än Lugnet i Örslösa. Jag trivs som fisken i vattnet.
Ska jobba ikväll igen med Helena, ska bli NAJS!!!

Sen blir det ett par nätter framöver. Det blir lite pengar då.

imorgon ska jag sonen och brodern åka till Liseberg om vädret tillåter.
Ska bli trevligt, var ett tag sen man var i Götet nu. Får nästan lite abstinens.
Längtar lite tills plutten är ute och amningen avslutad så man kan få åka ner å ta sig en rejäl fylla med kusinen och söta Tess.

Har inhandlat barnvagn nu, sambon bestämde och så fick det bli. Stör mig bara nått gruvligt att han hade rätt....
En Emmaljunga CityJet blev det. Hade en på REA på Lekia så den tog vi med oss hem, nu ska vi bara enas om färg på själva liggkorgen oxå. Inte det lättaste. Farbror Simon har  vart här och provkört, han är så söt, han kommer bli världens bästa och stoltaste Farbror.

I tisdags kände Fabian och Tony bebisen för första gången. Fabians ögon glittrade av lycka.
Han är så rolig för han har ju bestämt att det ska bli en pojke. Å sen på nått sätt så faller det sig naturligare att säga han än hon om magen. Så förut så sa jag när Fabian skulle känna på magen att, -Nej, nu somna han!
Då sa Fabian, - Mamma! Tänk på att det kan ju faktiskt vara en hon oxå!!

Nepp nu ska jag kolla Lidans hemsida när matchen mot Saleby går av stapeln, måste ju hålla koll på mitt tips.
Hade ju tippat förra matchen rätt, dock gjorde dom lite för många mål.. *ler*

Sån här vagn är det. Fast det är inte denna.

image16

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt vagn!! Ser så liten och smidig ut...
Är mannen nåt nervös än eller?
Ha en skön helg i solen. Kramåhej.

2008-05-09 @ 08:42:57
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0