Intensiv helg.

Har legat å sovit så gott som hela förmiddagen idag, trött som få efter en jättekul och trevlig helg.

Fredag.
Jag, Tony, Jonas, Emma, Simon och Borg bokade bord på Stadt där vi åt och drack gott. 
Jag lyxade till det med en alkoholfri jordgubbsdrink. :0)
Sen kom Jenny och lite andra gamla jobbarkompisar.
Vid ett tiden körde jag hem Jenny till Väla.
Sen tillbaka till Stadt å hämta Jonas och Tony.

Lördag.
85-års kalas för Farfar Rune kl 16 i Härene Byggdegård. Smaskig smörgåstårta, 3 sortes kakor och budapesttårta.
Sen snabba bud till Väla och lämpa av Borg och Jonas hos Oskar. Jag och Emma blev kvar en stund innan vi drog in till stan och tittade på cruisingen en sväng. Sen tillbaka ut till Väla där vi blev kvar till sent, rent av sist av alla.
Vi satt inne i "baren" med VälaKjell, Britt-Marie och min kära mor och far å babblade en bra stund.
Sen drog jag, Emma, Jonas å Borg till Lavad för att hämta Tony och Kronvall.
En sväng förbi motorgårn å Vinninga innan jag stupade i säng vid 3 snåret.

Söndag.
En seg sådan. In till stan för lite välbehövlig kebabrulle. 5 extremt bakfulla människor dök upp med knallröda ögon. Fick höra alla historier från natten innan vi drog bort till Hjertberg och handlade lite inför kvällen.
Mor å Far, Svärmor och Svärfar, Jonas, Emma och Simon blev bjudna på grillkött, färskpotatis, jordgubbar, grädde å glass. När dom gav sig av skulle jag och Emma montera ihop dynlådan jag fick av mamma och pappa. 
Såg superenkelt ut... Men men lättare sagt än gjort. Fabian stog suckande bredvid och sa, Ni förstår väl själva att det här kommer ta hela natten när det är tjejer som ska göra det... (Tack för den käre son..) 
Men efter flertalet Bryt-ihop-skratt-attacker så gick Fabian å hämtade Jonas. Och självklart fick han ihop det på ett kick.  

Jag har By the Way funnit min plats på jorden. Jag och Emma är som 2 små barn här hemma nu när man kan bada i poolen. Och igår kom jag på fine idén. Köra ner magen i hålet på Fabians stora flytring och ligga där å guppa är  helt LOVELY! Där kommer jag tillbringa större delen av min sommar. *ler*

Tjingeling

Sån här pool är det vi har. Stor och bra.

Kommentarer
Postat av: elin .

jag tog dej inte på allvar när du sa att du köpt en stor pool. men de va själva fan vilken stor pool. jag ska komma och hoppa om du bygger en trampolin. kramar

2008-06-09 @ 17:25:31
URL: http://elintang.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket..!! :)

Gud vilken stor pool,, ser lite för skönt ut.. ;)

Hade du inte vart gravid hade du kunnat byta plats med dom som inte e så på.. ;) haha Nej,, men det är underbart att snart springa ut!! :)

Ta hand om dig och lill*n

Kramar

2008-06-09 @ 23:17:12
Postat av: Emelie Johnson

Tack så mycket!!

Såg lite för skönt ut med den poolen;)

Det är underbart att snart springa ut.. Hade du inte vart gravid ahde du fått byta plats me de som inte verkar tycka det.. :P

hehe

Ta hand om dig och den lill*

Kramar

2008-06-09 @ 23:18:48
Postat av: Emelie

Tack så mycket!! :)

Ser lite för skönt ut med den poolen..;)

Ska bli gör gött att snart springa ut.. ;) Hade du inte vart gravid hade du kunnat få byta plats me de som inte verkar tycka att det är lika kul.. :P hehe

Ta hand om dig å den lill*

Kramar

2008-06-09 @ 23:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0