Ännu en vecka till ända.

Så har helgen återigen flytt. Hade en trevlig kväll på Stadt igår med några "gamla" brudar från klass B Dalängen.
Många skratt blev det. Och en himla massa prat om minnen, utbildning, jobb och framtid.
En massa "kändisar" på Stadt en del mer onyktra än andra. Vid halv tolv kände vi oss "tanter" för gamla så vi begav oss hemåt. Fy satan vad jobbigt det är med fulla människor när man är nykter...

Annars har jag inte gjort nått den här helgen. Sambon håller på å målar sina brädor, längtar så tills dom nya fina grå brädorna sitter på huset och alla mina nya fönster är insatta och mina nya ingång och altan med tak... *drömmer*
Stackars sambon han får jobba hårt i sommar medans jag bara ska sitta i en solstol och vara tjock..

Ska nog iväg å kika på fotboll sen Lidans mot Härene. Härene ligger tydligen 1:a och LIdans 2:a så det gäller att Lidans vinner. Har lovat stora lillebrodern att komma å kolla, mamma kommer nog oxå, bara det inte blir regn.

Jag har lagt lite vita kläder i stor hink med klorin inne i badrummet så det luktar som ett helt badhus här.
Kom även på den genuina idén att fylla  upp handfatet med ljummet vatten och hälla i lite klorin, sen fick det verka en stund och jäklar vad vitt det blev och vilken glans förstår ni. *ler*

Häjj Häjj.


SONEN HEJAR PÅ SVERIGE OCH FRAMFÖR ALLT ZLATAN!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack tack!

Jo, det är helt otroligt vad man klarar av!! Vilken jävla smärta det var...men som sagt, tar inte lång tid innan den är "glömd". Det är allt vackert att vara gravid (när man ser andra), är dock otroligt skönt att vara av med magen!! Jag ser mina fötter igen!! :) Gött med pool i sommar, bara det blir varmt igen... Ha det gott! Kram.

2008-06-16 @ 20:29:03
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0