SOL PÅ INGÅNG!

Japp det påstår dom iaf. Hoppas dom har rätt dom små kunniga metrologerna. Sommar å sol hela helgen lovar dom så på Torsdag åker jag och kusinen med ungarna till Lysekil å bara njuter hela helgen. Lovely!

Har jobbat hela helgen och är nu nyss hemkommen från Skara. Så nu ska jag va ledig i några dagar igen tänkte jag.
Ska snart möta Jenny i Vinninga så ska vi ta en liten tripp till storstaden Skövde. Hon skulle hämta sin mobil på Telia å sen passar vi la på å ta en vända på stan. Man kan ju missa nått annars!!

Köpte dom första kläderna till bäbisen i lördags, nu kunde jag inte hålla mig längre.
Blev ett pojkset och ett flickset. Sambon tyckte det var bortkastade pengar att köpa rosa kläder eftersom det ska bli en pojke. Fast jag är inte så säker på att det blir det, även om det lutar mer åt pojke än flicka. Jaja, spännande är det iaf. 2 månader kvar. En tjej på jobbet sa igår att när man föder första barnet så vet man inte vad man ger sig in på, när man föder andra barnet så förbannar man sin man under förlossningen och när man föder sitt tredje barn så förbannar man sig själv..  Efter jobbet var jag på Guldvingen och tog blodprov då kom detta på tal med hon som stack mig. Och hon sa att det var precis så. Det är kanske därför det är vanligast att man har 3 barn kanske...!?!?
Eller vad vet jag...

Nepp nu ska jag hänga tvätt.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0