Inbjudan har Kommit......Gaahhhaa.....

Som jag informerade miss ENVY om när hon tjatade in mig här.....
JAG ÄR INGET VIDARE PÅ SÅNT HÄR.... *ler*

Men nu är det då dags.

Efter att ha överlevt Jul och Nyår med nöd och näppe. Är inget stort fan av dessa stressiga högtider. Midsommar är mer min grej. Så sitter man nu här och tror att man äntligen kan andas ut med tron att nu ska allt återgå till det normala. Sambon åker iväg och jobbar och sonen lägger sig i tid och går upp till dagis.
MEN oooooooo Nej så jag misstog mig.
Vad dimper inte ned i brevlådan då.....Om inte!?!?
INBJUDAN TILL KLASSFEST för oss som gick ur 9:an för 10 ÅR SEN..
Smaka på den ni.
Inte nog med att man på detta brutala sätt påminns om att man är på gränsen till gammal..
Nu ska man ägna ett halvår av sitt liv till att våndas inför denna terrorliknande återträff.
-Vad ska man ha på sig?
-Hur mycket ska man gå ner i vikt?
-Vilka kommer?
-Vilka var man taskig mot?
-Vad ska man hitta på att man uppnått här i livet?


Ja jag säger då det. Adjöss ljuvliga vår med lärkor och grönska för jag ska sitta å klura på hur Återträffen på Harrys i Maj kommer bli...................

Kommentarer
Postat av: Ina

Men återträff låter ändå helt fantastiskt. Om man inte har träffat personerna sen 9:an så kommer dom nog bli rätt chockade iaf, oavsett vad du har åstakommit. :) Det kommer bli SKIIT kul. :P

Hoppas du får en underbar återträff.

2008-01-14 @ 23:43:03
URL: http://InaSwe.blogg.se
Postat av: elin

haha. fan va najs med klassåterträff. höras nån dag. missya. kramar

2008-01-15 @ 07:02:48
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: ENVY ME

finally back...uppstått från det döda lr vad??
hur mår du då girlie??

2008-01-15 @ 15:34:37
Postat av: Sandra

Skönt att se att du lever =P
Låter ju skitkul med återträff ;)
Hoppas allt är bra annars!
Kram

2008-01-17 @ 20:18:18
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0