Snart sommar kanske....

Vaknade med vårkänslor i kroppen, så jag och Emma drog till Lidens å handla lite fina blommar att pryda utekrukorna med. Valmöjligheterna var dock väldigt begränsade men snart kommer väl sommarblommorna istället. 

Var precis inne i stan med sambon och inhandlade varsin mjukglass med strössel på Birgers, hör ju oxå våren till.  Sen ska här grillas korv om en stund. 

På onsdag ska jag iväg med klassen och guppa runt på Finlandsbåten med mat och vinbuffe.... 
Jävligt Nice, snacka om att det finns möjlighet att bygga rus på en sån resa.. Underbara tanke!!
Jag får väl nöja mig med RedBull... 

Just nu består livet av en massa jobb och plugg. Men snart är det sommar då ska jag och Fabian bosätta oss i Lysekil hos mormor och morfar och bara njuta njuta och åter njuta. Om det nu bara ville behaga att bli lite sommar oxå i år. 

Nepp nu ska jag ut å stoppa fingrarna i jorden. 
 

Kommentarer
Postat av: elin.

jag saknar dej! kramar

2008-04-14 @ 08:04:02
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Sofia

Jo...visst får man klaga. Fast man vill ju inte skrämma iväg alla i ens närhet ;)
Men nu jäklar tar det påt. Hoppas mest på att slippa gå över tiden. Tycker bebisen kan "dyka uppp" innan studenter och allt drar igång.
Du har ju gått över halva tiden redan så det tar allt påt för dej med! Hoppas det onda blir bättre...magen kan man ju dessvärre inte göra nåt åt...
Ha en skön dag i solen! Kram.

2008-04-22 @ 09:25:11
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0