Hahaha..... Här hitta jag ju inlägget som försvann....

... Idag har man jobbat och slitet all day long.
Lämnade Fabian på dagis och drog ut till Lugnet och volentär arbetade lite.
Det var väl mest så att det var Jenny jag saknade och hon tyckte jag skulle komma och underhålla henne lite.
Det sluta med att vi drog igång och pynta, slängde upp julgran i entrén osv. Very Nice bidde det.

Sen in till Smaragden och jobba mellan 12-15.

Sen iväg till Skara å jobba färdigt det jag påbörjade igår.

Sen hämta Fabian på dagis och in till stan för att köpa födelsedagspresent till Felix.

Idag är det för övrigt min TURDAG!
Ska tillägas att det händer inte ofta.
En av sakerna som pekar på att det är en turdag var när kusin C messa och berätta att fortkörningsmålet lagts ner. Så nu kan man pusta ut igen. Räckte ju liksom med dom 2800:- jag fick dagarna innan jag åkte dit i kameran.

Nä va finns det att tillägga. Jag är Jäkligt Nöjd idag, riktigt jäkla Nöjd.


ETT LIV UTAN VÄNNER BLIR EN DÖD UTAN VITTNEN.
(Me HJÄRTA Täng)

image8


Kommentarer
Postat av: Elin.

Hej bejby. Älskar dej! Pusskram

2007-12-13 @ 06:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0