Good Night Sweetheart well it´s time to SLEEP..

Snart är det då åter helg igen och sen är det typ julafton..
Snart dags att ställa sig i kö på ålderdomshemmet så snabbt som tiden går.. Fast när min dag kommer får nog Fabian släpa mig upp för kinnekulle och kasta mig ut för kanten. Tänk vad politikerna skulle tjäna mycket pengar på att införa "ättestupa". (kanske borde bli politiker har faktiskt en hel del pittoreska små förslag, i demokratins värld verkar ju inget vara omöjligt).
 
Dags att krypa ner mellan sidenlakarna med leopardmönster och mina röda Hjärtformade kuddar med fransar..
Och givetvis låta mina två afrikanska betjänter mata mig med vindruvor och rökt rådjurskött.

Appropå KÖTT så känns det inte som tabu längre att plocka upp en överkörd grävling eller hare i dikeskanten och slänga i grytan efter ICAS SNUSKSKANDALER.

                    Vill ni komma på middag på lördag kväll kanske?!?! 
              Tyckte jag skymtade en liten räv i diket utmed Skaravägen.. *ler*
image4
image5

Kommentarer
Postat av: Sandra

God morgon!
Kuligt med mer läsning =)
Ha det!

2007-12-12 @ 06:52:28
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0