STOLT

Är ju tvungen att berätta en sak som jag är så STOLT över.
Igår körde jag barnvagn på stan..... Ända från Rörstrand till Stadt. Tårarna rann, hjärtat värkte och det var svårt att andas. Men jag fortsatte och tillslut kändes det "lugnt". Nu var det ju inte barnvagn som i "bäbis", lilla solstålen som satt i blir ju snart 1 år och stora tjejen. Men det gick BRA! JAG KLARADE DET.

-
Nu har Jag gratulerat 1 person till deras bebis, inte personligen utan via FaceBook.
- Jag har köpt ett Grattis-till-Pojken kort. Tog nästan ½ månad och tyvärr har jag inte vågat lämna det än.
- Jag har sett en gravid människa och klappat henne på magen. Fast det ska tilläggas att magen satt på RÄTT människa.
- Jag har kört Barnvagn.
- Jag har vågat mig in på MVC, nog för att jag tar "yttervägen" och inte slänger minsta öga in i väntrummet.

Nu är det bara det där jobbigaste som jag känner att jag vill/måste göra. Se en vacker liten Bäbis. En levande och frisk liten underbar Bäbis. "Jag kan se Bäbisar.. Jag är inte rädd...."
Sen ska jag försöka mig på att gå på bebisavdelning och titta på kläder. Fast det blir ett senare projekt inget som känns viktigt för stunden.


Kommentarer
Postat av: zandra

Måste kännas jätte bra för dig.. Alla små saker är stora steg!! Kraam..

2009-01-23 @ 15:37:59
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: Tjoffan

Jag känner mig jättedum där satt vi och pratade om barn som försvinner och så. Jag kopplade inte ihop allt förrän efter en stund. Hoppas inte du tog illa vid. Kul att se dig live ialla fall.

2009-01-24 @ 22:37:34
URL: http://tjoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0