Nalle, Sorggrupp, Tand.

Igår var en lång dag med mycket känslor och nya intryck.
Jag började dagen med att bege mig till The Boss på G&T för lite prat om sommarjobb. Det gick som smort, vi hade vår "list-Mani" gemensamt... =O) Så den 3 Mars ska jag dit och provjobba så får vi se vad som händer. Lite synd bara att Bossen inte tyckte jag behövde provjobba med Malin för att lära känna henne... Och jag lovade dyrt och heligt att vi skulle hålla isär jobb och privatliv och det tror jag inte blir några problem så duktiga som vi är!!!

Sen åkte jag en sväng till den andra Malin och babblade och busade med min FavvoMax. Vi ritade mindre vackra pirater, kastade ringar och läste sagor och pratade om Framtiden. Max ska jobba med Tigrar när han blir Stor, farliga tigrar som äter hö... Men när jag kommer och hälsar på på hans jobb så ska han stänga locket om dom så jag inte blir rädd. Han är 3 år och helt Underbar. Sen höll jag lite i "Bärnard" oxå fast han var inte lika nöjd med mig som sist den lille.

När jag kom hem möttes jag av ett paket i lådan från Michaela http://zmicca.blogg.se/  med en jätte söt nalle i. Absolut inget jag hade förväntat mig, blev så glad och tårarna sprutade så klart. Tack finaste du, det hade du verkligen inte behövt. Fabian tyckte vid en gång att den skulle stå på Ebbas Hörna så det gör den nu.

Fina Nallen.


På kvällen bar det av till Skövde för ett "SorgGrupp" föräldrar som förlorat barn. Jag var nervig innan men efteråt och under tiden var det så mysigt och skönt. Där satt vi ett gäng mammor och några pappor, helt okända för varann men ändå är dessa okända människor dom som förstår mig allra mest. Träffade även en av tjejerna som jag "umgås" med dagligen i ett forum på nätet, det var verkligen jättekul. Det visade sig att vi båda har varsin bångstyrig halvfinne hemma. =O) Nu längtar jag till nästa gång vi ses.

Fabian är ledig från skolan idag och istället påväg till Gbg med Mormor, mormors väninna och hennes son som är 1 år yngre än Fabian. Dom ska till Lek & Bus landet.

Fick en mobilbild av Mamma på Fabian för en stund. ÄNTLIGEN har den där tanden ramlat ut!


Nu ska vi bege oss in till stan och handla.

Ha en härlig dag i snön.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Stora killen nu som tappar tänderna=)) Snart kommer han hem och smygsnusar och låter som en spruken slev i rösten, ena stunden ljus andra mörk=))

Ha en skön helg! KRAM

2009-02-20 @ 10:58:18
Postat av: Linda

Hej Veronica! Tack för att jag får fortsätta läsa din blogg!

Måste först få gratulera dig till jobbet!!! Jag kan tänka mig vad kul ni 2 toffselisor kommer att ha de där bakom disken ;-)

Nu är vi i samma branch kan man säga...

Ha en himla fin helg!

Kram L

2009-02-20 @ 19:18:50
URL: http://valkommenlinda.blogspot.com
Postat av: Micaela

Vad söt Fabian e! Nallen passade bra i Ebbas hörna! Hon å Fabian har ju världens bästa mamma!



Kramar

2009-02-20 @ 21:09:08
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Elin Härling

Hejsan!! åh, tack för att jag fått äran att fortsätta följa er!!! Låter som "sorgrupprn" var bra.. Jag var så velig fram och tillbaka, Ena sekunde ville jag åka, och få träffa människor som faktiskt förstår varför jag är knepig.. Nästa vågade jag inte åka, konstigt att känna så, för visst att inte gå ut i affären här hemme, eller träffa onödigt mycket folk, folk som inte riktigt förstår att det inte bara är att ta förgivet att man blir gravid och får ett barn, det är en pärs.. men ni, ni är ju som jag, å ändå vågade jag inte, För jag visste inte vad jag skulle säga, vad jag skulle tala om...



Har tand feen, kommit på besök till Fabian nu??!!



Åh vilken gåva, nallen!! Man vet vilka vänner man ska hålla hårt i!!



Kramar

2009-02-21 @ 23:10:53
URL: http://www.harling.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0