Sugen?

Här sitter jag i min slêtna blå Morgonrock och väntar på bättre Tider. Det är snö, kan inte riktigt bestämma om jag gillar det eller inte... Fast termometern är ju uppe på Plusgrader så snart är den väl ett minne blott... Och då kunde det ju kvittat överhuvudtaget. Fast om det blir snö nästa vecka när det är sportlov så samlar vi ihop ett gäng och drar till Kulhult med en massa gott i picknickkorgen tycker jag allt. Sugen?

Näpp nu ska jag ta en dusch, plocka iordning lite här hemma och sen MÅSTE jag räkna Matte.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Härligt att sitta å päsa i morgonrocken!



Jo du ligger nog i lä, men ibland e jag allt duktig på att hitta ;-)

2009-02-05 @ 22:12:12
URL: http://zmicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0