Ljuset brinner för våra små.

Nu är jag och sambon mätta och belåtna. Så nu ska jag lägga mig i soffan och invänta Lets Dance. Var borta i Jung förut och inhandlade en alltför stor godispåse... Men det hjälpte med lite godis mot huvudvärken iaf!!!

Hemmagjord Pizza.         Alldeles för mycket GODIS
  

Hoppas ni får en mysig Fredagskväll därute i Stugorna.
_____________________________________________________________________________________________

Var ute och tände ljuset vid Ebbas Träd förut. Ljuset som brinner för alla våra små änglar i Himlen.
Idag brinner det extra starkt för lille
Linus som har firat Födelsedag i Himlen med ett hejdundrande Födelsedagskalas.
Och lille
Liam på 5-månaders dagen. Era Mammor är några bland de vackraste som finns.



EN ÄNGEL I MITT HJÄRTA.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååå så fint.



Kram på dej du fina mamma

2009-02-14 @ 13:02:45
Postat av: Sofia FL

Åh vad fint!! Nu rinner tårarna vill jag lova! Tack för att du tänkte på min lille och tack för att du är en så fantastisk människa, tänk att kunna göra så mycket för någon via internet!! Kram

2009-02-14 @ 13:32:19
Postat av: Odling

Vilken fin lykta Ebba har!

Kram!

2009-02-14 @ 15:18:36
Postat av: Sandra

Vilken fin lykta bredvid Ebbas träd!!

Sååå fint att tända ljus för alla himlens änglar.

Styrkekramar från mig

2009-02-15 @ 14:22:08
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0