Har du några barn? Hur gamla?

Nu har jag varit duktig. Fått iväg sonen till skolan i tid, med både kontaktbok och frukt. Sen har jag gjort en massa mattetal bakåt i boken som jag hoppat över tidigare. Varför måste det vara så himla svårt!?!?
 
Nu ska jag surfa runt och söka lite jobb, måste verkligen ta tag i detta på allvar nu.... Men jag är nerrvig, känns som ett STORT steg, klivet ut i verkligheten, jag har varit så skyddad här inne i mitt trygga varma hem. Där ute vet jag ju inte vem jag kan stöta på och vilka frågor jag tvinga besvara. Hur är det nu... Har jag 1 barn eller 2..?  JAG har två barn men då brukar ju frågan oftast få en följdfråga... -Jo dom heter Ebba och Fabian. -Jaha, hur gamla är dom då? Ja vad svarar jag.. Det blir jobbigt och obekvämt. Personen som frågar är ju inte alls beredd på mitt svar.... Det blir alltid en tryckande tystnad och spänning som det nästan går att ta på. Usch Jobbigt.

Varför kan inte jag få vara en "Normal" Mamma...??

Mammas Hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske dags att koncentrera dig på det barn du har kvar i livet!! Tänk på någon annan för en gångs skull!

2009-02-16 @ 12:59:23
Postat av: Micaela

Men vad fan e det jag läser. Jävla idiot! Våga stå för vad du säger om du kan å vet allt. Fy fan.. Har inte Veronica gått igenom tillräckligt eller?! Hon ska INTE behöva ta sån här skit från nån! Fatta nångång! Massa kramar till dig Verre!

2009-02-16 @ 15:07:52
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Odling

Är så ledsen att du har fått en sån här galning på halsen Veronica. Du har verkligen tillräckligt med sorger, behöver inte en sån här idiot som gör dig ledsen. Många kramar!

2009-02-16 @ 17:34:19
Postat av: Anki

Tråkigt att se att du får elaka kommentarer. Brukar komma in till dig och läsa ibland från Sandras sida.



Du kan säga att du har ett barn och en liten ängel kanske?



2009-02-17 @ 16:38:28
URL: http://anncatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0