Gör ett Försök.

Det är många som efterfrågar mig och det är ju alltid kul och oerhört smickrande, så okej, jag gör ett försök. Den sista tiden har det börjat klia mer och mer i mina fingrar.... Ja menar, skriva är ju KUL!

Bäbisen här bredvid tickar på och det gör den förhoppningsvis inne i mig oxå även om jag ett par ggr om dagen tvivlar på det. Man har ju blivit matad med en massa historier och fakta om hur det "ska" vara att va Gravid. Man ska ha en massa graviditetskrämpor, ömma bröst, må illa, äta konstiga saker m.m. men här lyser dom med sin frånvaro och det får mig att tvivla. Är det bara en dröm? Har jag någonstans inbillat mig själv att jag är gravid och fått alla andra att tro på det? Det skulle nog kunna vara så... Det enda jag inte kan förklara är ju bara ultraljudet vi gjorde på KSS för ett par veckor sen, vi var ju faktiskt 3 personer som såg en liten böna med två små stumpar till armar och två små stumpar till ben och ett hjärta som ticka. Hur skulle jag kunna iscensatt det!?!?

Nää det är nog bara att inse att det faktiskt bor en Liten i mig. Nått mystiskt och alldeles alldeles Underbart. Och när jag tänker efter så har jag ju varit brutalt trött, lite som en Zombie. Ätit som en Häst och lakrits och apelsiner smakar exta Gott. Hade situationen varit annorlunda, om hela mitt liv sett ut på ett annat sätt så hade jag nog bara varit oerhört glad och skrytsam över att jag mår så bra. Men just i detta nu så är alla graviditetskrämpor varmt Välkomna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att få lite uppdatering igen! Skönt att höra att du/ni mår bra, även fast du vill ha lite mer "symtom".... Ha det bäst och ta hand om dig!!!

Kramen!!

2009-04-21 @ 09:56:47
Postat av: maggan

Jag är så glad för er skull! Och håller tummarna att allt ska gå bra.

Ta hand om dig!

Kram

2009-04-21 @ 10:25:51
Postat av: Mimmi Svensson

Välkommen tillbaka veronica!!!

Här hemma har jag en tvååring som har vattkoppor.... Jättekul. Men hellre nu än senare så säger ju alla till mig och jag kan väl hålla med. Men det är ju så synd om henne när det kliar så mycket.

Ha det bra och hälsa mannen i ditt liv =)

Kramilikram på dig

2009-04-21 @ 10:26:48
Postat av: Lisa

Back for good hoppas jag!!



Kram på dej!

2009-04-21 @ 10:45:41
URL: http://www.updatebylisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0