En rundvandring.

Har absolut inget vettigt att skriva här idag... Idag är nämligen en riktig "slappardag". Min största ansträngning kommer bli när jag ska skjutsa sonen till stan och sedan slänga mig i "kärringgrillen" en stund och drömma om soligare breddgrader.

Tänkte därför erbjuda en liten tripp på The Mansion för att fylla ut bloggen en smula och det är ju alltid kul att se hur folk bor eller..!?!?

Här tillbringas den mesta av vår vakna tid. Tvrummet.
Hörnskåpet är inhandlat på auktion för 50:-, ett riktigt fynd.



En blick in i "finrummet" som inte fick va med på närmare bild, eftersom bordet är STÖKIGT!!
Har inte mage att göra mig av med dom gamla vasstapeterna därinne....



Jag bara älskar min fotovägg. Lite snett och vint men så mycket kärlek.


Närbild på fotoväggen.


Min vy!!! =O) Braveheart på tv:n.


Hall/Datarum. Mitt eget projekt, här gick jag loss med färgen.. Inget vidare resultat, men kul va de.
Soffan inhandlad på auktion, finns 2 fotöljer till oxå, alltihop 100:-
Kistan stog kvar i lilla huset när vi köpte stället.



Datahörnan. Till höger finns trappan upp till andra våning.


Ingången. Min gamla hund är med på ett hörn oxå.


Ingångshallen.


Köket. Jag hatar luckorna, bänkskivorna, kaklet och spisfläkten.
Men om jag får drömma så blir det ändring på det i vinter...  =O)



Kök.


Hmm.. Det är väl sånt här man INTE ska visa.. Men men... Är det inte allas dröm att ha
ett rum som kan få lov att se ut så här utan att det syns??
Bara att stänga dörren liksom...



Hemska tvättstugan. Hela huset gick typ i sån här stil från början, så mycket, färg och tapeter har det blivit.
Tanken är att tvättstuga och "stökrummet" ska bli en stor kombinerad tvättstuga, groventré och mega badrum.
Men det ligger tydligen på en 10-års period enligt min kära sambo.



Kusinen!! Här är Ängeln du vet.. Fin va?


Så det var min bottenvåning. Får väl ta övervåningen en annan gång.

________________________________________________________________________________________

Igår skulle lillsessan blivit 2 månader. Just nu skulle vi ägna varje vaken stund åt att få henne att le och skratta.
Hon skulle göra oss så lyckliga.
Saknar henne nått enormt. Min lilla Dotter.


                                                         
________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Elin Härling Tindras mamma...

Förstår hur du känner...igår skulle min lilla Tindra ha blivit en månad, och oj, vad jag tänker på hur hon skulle ha växt, hur ofta hon skulle vaknat på natten.. Hur lite hon skulle sova. Hurmyxsigt det skulle få vara att sitta med henne så nära och lukta på henne.. Min lilla bebis....

2008-10-27 @ 12:38:43
URL: http://www.harling.panatet.se
Postat av: Mia

Vad fint ni bor! Jag gillar oxå att kolla på bilder hur det ser ut hemma hos folk. :)

2008-10-27 @ 16:54:30
URL: http://wenne.blogg.se/
Postat av: Anonym

När vi gjort om i matsalen ska den stora väggen där bli min fottovägg... längtar..

2008-10-27 @ 18:26:29
Postat av: tinkerbellan

jag skrev det där med fottoväggen

2008-10-27 @ 18:26:54
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Micaela

Hej Verre!!

Gud vad mysigt ni har det! Å fotohörnan.. den e ju så fin! Man får ju massa inspiration av att se hur andra har det hemma.



Kramar

2008-10-27 @ 20:36:44
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Mia

jag har för mig att det var något om ett färgämne som det är i godisarna och som är förbjudet i sverige.

2008-10-27 @ 21:06:38
URL: http://wenne.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad mysigt ni verkar bo.. :)

Tack för de fina kortet,, minns inte om jag sagt/skrivit det innan !?

Ta hand om dig !!! Å hälsa familjen.. Kramar

2008-10-27 @ 22:39:35
URL: http://emeliejohnson.blogg.se/
Postat av: Elinor

Va kul att se hur ni har det hemma.

Jättefint :))



Ha en bra dag!

2008-10-28 @ 08:25:07
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0