Onsdagen till ända.

Blev inget vägledningshuset. Täng och Liten Fält kom förbi med fika istället, betydligt trevligare än att sitta och prata matte med nån tant man inte känner. BETYDLIGT MÖ TREVLIGARE!
Emma kom oxå in och babblade en sväng. Vad vi disskuterade har jag typ glömt...... Men det var förmodligen jätteviktiga och vuxna grejer.... Annars inget kul att skriva. Fått en massa sms idag från alla möjliga, sånt är ju alltid kul.

Funderar på om jag ska bjuda på några partykort hemma från Anne förra helgen.
Hmmm.... Jo jag får nog göra det. Måste ju förgylla bloggen lite.

Anne Modellar. Hon som skulle upp tidigast var nog "gladast".




Look Täng No Dubbelhaka!!!! NÖJD? =O)
Du är alltid vacker med eller utan dubbelhaka. Love!


Ord känns överflödiga.....


Förmodligen en av årets coolaste bilder. MALIN IS SWEET!
Ska tilläggas att texten redan fanns där. Jag och Täng är bara skyldiga till
att ha placerat Malin där bredvid....


Det är så skönt att det inte krävs så mycket för att vi ska roa oss..


Malin: Men Täng Vänta på mig... Vad gör vi här??
Täng: Vi letar ju efter John....
Malin: ´Varför det???
Täng förklarar på ett pedagogiskt sätt varför vi letar efter John för femtioelfte gången.
Tystnad i 2 minuter...
Malin: Vad gör vi här???
Täng: Vi letar.
Malin: Okej.
Tystnad i högst 1 minut.
Malin: Efter vem då?


Näpp nu ska jag försöka sova en sväng. Inte det lättaste har det visat sig på sista tiden....
Imorgon ska jag åka med Jenny till Göteborg och hämta en soffa. Trevligt med en liten utflykt.

Tips på resor mottages gärna. Just nu lutar det åt All Inclusive resa till Kanarieöarna.
Vart hittar man billiga sånna?

NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: täng.

vilken kväll vi hade då=) var roligt på vårat vis;) mmm, no dubbelhaka, dom korten finns det inte många utav. tack för fikat igår. höres. LOVE!

2008-10-09 @ 06:33:48
Postat av: maggan

Hon är söt den där Malin=)) ha en skön helg! Kram

2008-10-09 @ 08:13:06
Postat av: Micaela

Låter som en kul kväll :-)



Kram

2008-10-09 @ 09:12:38
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: täng.

varför la du inte upp det snyggaste kortet på malin när vi va vid typ de la gardie? de hade gjort succé på din blogg ;) puss

2008-10-09 @ 14:45:26
Postat av: Mia

Ni verkar ha haft det riktigt kul! Vad spännande, hur vet du att det är just hon? Eller är det bara en känsla?



Kram Mia

2008-10-09 @ 18:11:40
URL: http://wenne.blogg.se/
Postat av: Karin

Ha ha det låter som min lillasyster det, alltid lika borta=)



Kram på dig!

2008-10-09 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0