Man får parkera så....

Igår kväll rattade jag och Jenny Volvo mot "The Big Town" Grästorp...  Vi skulle spå oss!

Jenny gnällde på min parkering utanförShell i Grästorp.
Jag förklarade mig med att alla i Grästorp parkerar så, det är inte så noga...



Jag var riktigt nervös och min största undran var ju såklart om jag skulle få mer barn.
Det var en häftig upplevelse och jag är helt imponerad av henne och hennes förmåga.
Allt hon sa stämde. Och på Bebisfronten verkar det ju inte helt kört...  =O)

En av livets drycker!

 
Idag har jag sprungit på stan och gjort en massa tråkiga men nödvändiga ärenden.
Min kära Sambo och sonen har roat sig på egen hand här hemma i trädgården....

Har man inget att göra får man skaffa sig....






Imorgon bär det av till handelsträdgården för att inhandla nya träd.
Känns som det kommer bli en dyr historia....
Imorgon ska jag göra fint vid lilltjejens grav oxå. Köpte ett jättefint arrangemang på Systrarna Knopp igår och idag köpte jag två underbara stenar. Det var precis jag klara hålla tårarna tillbaka...
Jag ska ta några bilder och lägga in på stenarna och det imorgon.

Puss Hej.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att det kändes bra hos spådamen !!

Jösses vad dom har röjt, blir nog finfint...

Ska åka ut till Ebba någon dag, har en liten sak att ge henne ;)

Kram på dig

2008-10-16 @ 19:51:25
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Elinor

Vad spännande att gå till spådam :)



Bor ni på gård??

Ser så ut i alla fall.



Natti natti

2008-10-16 @ 23:01:54
URL: http://ronile.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nästa vecka måste vi försöka träffas tjejen! Förhoppningsvis har jag piggnat till lite då...Då hoppar jag in i bilen å kommer ut å dricker te med dej! Är väldigt nyfiken på va spådamen sa!

Ha en toppen helg!



Pöss pöss!!

2008-10-17 @ 12:07:42
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: Jessi

Det vore lite kul att gå till en spådam faktiskt... Och det är väl inget fel på den parkeringen?=)

Ha det gôtt Verre.

2008-10-17 @ 20:57:13
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0