Dagens Possitiva.

Från och med idag så är det dags att börja ta vara på och se det possitiva i livet och var dag.
Så nu ska jag försöka lista detta varje kväll tänkte jag. Livet är för kort för att bara komma ihåg tråkigheter.
Ska försöka med 3 saker var dag tänkte jag.

1. När jag fick se att jag fått lite mer pengar från Försäkringskassan.
2. När jag fick en vinglas av mamma till min samling, har ju råkat slå sönder ett tidigare.
3. Mitt samtal med SkövdePer (numera Lidköping) på MSN.

Så det var det. Nu känns det lite bättre. =O)
Även om det känns som dagen har varit rätt trist så har det ju tydligen ändå funnits ett par glimtar.

Har man inget vinglas går det lika bra med plastmugg!
 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hopp (igen)

Planerade in Ullared på fredag idag,, så då syns vi antagligen där... Skojjigt så :)

Tre positiva saker om dagen tror jag är riktigt bra,, finns så mkt småsaker man aldrig tänker på annars.. ;)

Kram igen

2008-10-27 @ 22:46:15
URL: http://emeliejohnson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är svinsvårt att ge sig, kan bara liksom inte, tur att det inte bara är jag =)

Skönt du känner dig bättre !!

Kram på dig

2008-10-28 @ 16:21:35
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Linda

Va skönt att du tänker sådär!! Även om du måste få vara arg,förbannad och ledsen oxå så är det skönt att läsa att du hittar lite ljus i mörkret!! Tänker på er. Å du verre....plastmuggar is da shit!!! skrattar

2008-10-28 @ 18:35:18
URL: http://litenlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0