Dagen i Bilder.

Klockan 06:00 fick jag gå upp imorse... Var länge sen!
Täng och liten Fält kom och hämtade upp mig och sonen sen rattade vi Polo med tunga dörrar mot Göteborg.
Allt gick kanon (jag körde) ända tills vi började närma oss staden Göteborg. Köööööööö!!!!
BRÅTTOM! BRÅTTOM! BRÅTTOM!
Efter att Täng fått en hjärtattack eller två pga stress, så beslutade sig damen att veva ner rutan, sätta sig på dörren ut genom fönstret för att se hur lång kön var och vilket håll vi skulle åt...
Guuuuud va du e Pinsam!! Hördes ifrån baksätet, jag ville väl mest försvinna.


Men vi kom med Stena Danica mot Danmark iaf. Fråga mig inte hur.....


Dags för Frukost. Är det semster (om än en liten) så är det...


Sen var det dags för Bingospel. Det var vi + några av modell äldre.
GI-Täng lyckades kamma hem en chokladlåda.



Enarmade banditer. Hur mycket spelade du för egentligen??


Lunch i Fredrikshamn. Ser nästan ut som man är utomlands, supermysigt var det.
TexMex-Burgare med sån där god avocadoröra som jag inte kan stava till... =O)



Sötnosarna.


Här har sonen fotat när vi lämnar Fredrikshamn.



Dagens Possitiva.

1. När Fröken Täng lägger av världens suck och ropar ut, en aning för högt...
-VARFÖR KAN INGEN ERBJUDA SIG ATT HJÄLPA TILL ATT BÄRA??
Påväg av färjan i Göteborg. Goda sambos som vi är kånkade vi ju på 2 flak öl var till våra oäkta män.
Varpå en trevlig nisse med portfölj och rock stannar, går fram till Täng och bär iväg med det ena flaket med orden.
-Varför inte bara be om hjälp??
Täng springer förskräkt efter och kräver tillbaka sina öl... Han va ju bara trevlig ju!

2. Fyllot! Täng you know who im talking about! Frun mötte honom utanför båten. Han fick det nog inte lätt på hemvägen.

3. Kvällens avsnitt av Desperate Housewifes. Fick mig ett gott skratt när Lynette lånade ut Toms bil till sönerna. Hihihi..

Näpp nu ska jag sova.

Förresten?!? Visste ni att världens största spindel heter "TartarSpindel"???? Fråga Fröken Täng.
Du är ju bara för söt Baby, Tack för en trevlig dag.

Dagens NoNo.
Försök inte att hälla ut mineralvatten genom fönstret PÅ framrutan i 110 för att försöka tvätta rent den.
Det blir väldigt vått inne i bilen då och rutan blir INTE ren.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken härlidag minitripp ni har haft ;)

Och Täng är ju bara sååå klockren med många saker hon gör och säger =P

Kram & god natt

2008-10-28 @ 23:37:45
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: bettan

Vad skoj med en minitripp!!!

Är allt skönt att komma hemifrån i bland även om det bara är en dag!!!



Ha d fint!!!



Kram

2008-10-29 @ 08:05:01
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: Mia

hahaha. :)



Verkar som om ni haft det riktigt kul!

2008-10-29 @ 12:37:10
URL: http://wenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0