Jävla SkitVäder.

Inte nog med att man är redan är deppig som det är..... Vädret ska ta mig faan suga ut den allra sista lilla gnutta ork som finns.... *morr*
Det höll ju iaf upp typ 1 timme i förmiddags så att jag ÄNTLIGEN  kunde gå till graven och göra ordning utan att regna bort.
Så nu har jag fixat och donat. Jag är såååå Stolt, min dotter har den finaste platsen och finaste stenen.
Synd bara att folk har mage till att störa sig på en gravsten.... Patetiskt!

Annars händer det inte så mycket här ute i Härene. Ligger mest i soffan och ser på tv.
Men snart är det dags att ta sig tillbaka till verkliga livet igen.
 Vore så kul att få det där jobbet, men chansen är väl minimal.. Men att få komma på intervju är ju inte fy skam det!
Undrar hur mitt "vanliga" liv kommer bli..?
Inget kan ju  aldrig bli som förr. På både gott och ont hoppas jag.



Ingen absolut ingen ska behöva köpa Gravsten till sitt barn. Fast det är liksom en konstig känsla på nått sätt.
Den är liksom Ebba för mig, jag kan ta på den och nästan känna henne.
Jag är så otroligt glad över att vi valde en gravplats och inte minneslund.
Det är en sån lättnad att veta vart min Dotter är (eller iaf hennes skal) så skönt att kunna gå dit och veta att man på nått sätt är nära. Fast jag vet ju och känner ju att Ebba är här hemma och med mig hela tiden, hon är inte borta, hon är bara osynlig och förmodligen lyckligare och friare än nån levande på denna jord.

Nu svamlar jag bara på men det är inte så lätt att sätta ord på alla känslor..

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vilken fin sten ni har valt till eran Ebba! Håller med dig att ingen ska egentligen behöva köpa en gravsten till sitt barn! Det bara e så.. men ibland vill "nån" något annat.

Menar du att det fonns nån som stör sig på Ebbas sten?? Det e ju inte klokt isf...

Tänker på er!



Vad e det för jobb du har sökt? nyfiken

Många kramar

2008-11-12 @ 19:29:25
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Sofia Cederholm

Någon som stör sig på en gravsten?! Det var det konstigaste jag hört... Men man upphör aldrig att förvånas...finns folk till allt verkar det som.

Det gör så ont i hjärtat att se den lilla lilla graven. Jättefin har ni gjort den, verkligen, men den borde inte finnas!!

Jag hoppas ni mår så bra som går och att ni tar hand om varann.

Tänker ofta på er...

Kram.

2008-11-12 @ 22:16:06
Postat av: Mimmi Svensson

Hej Veronica.

Vad kan man säga mer än att hänvisa till Sofia Cederholms inlägg. Hon la verkligen orden i munnen på mig. Tänker på er ska ni veta.

Kramilikram

2008-11-13 @ 15:09:41
Postat av: Anna´h

Hur i hela helvete kan någon störa sej på lilla Ebbas fina sten ???????

Skottpengar på sådant jävla pack !!!



Jätte fin sten ...



KRAMAR



2008-11-13 @ 18:28:35
Postat av: Sandra

Tänker ofta på dig vännen !!

Många varma, stora kramar från mig

2008-11-16 @ 22:10:16
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: täng

tjoho.



tänkte jag skulle maila mappen med kort till dej men de blev inte bra så jag skickar dom på msn istället när vi är online båda två. försökte igår men ingen där. . ring när du orkar/hinner. LOVE! puss

2008-11-17 @ 10:30:16
Postat av: KelocC

Godmorgon, fin sten..

2008-11-17 @ 10:35:18
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0