MorsDag

Torsdagens UL gick kanon. Cystorna hade som läkaren sa försvunnit. En enorm lättnad!

Jobbat och slitet på Lugnet hela helgen. Fick jobba ihop med "gamla" Sandra. Inte varje dag man stöter på henne. Vi klarade hålla avdelningen flyttade fast att vi inte var så vana där. En supergod smulpaj slängde tösa ihop med. Gottigt så. Käkade jag även av på mitt nattpass oxå. Tackar!

Igår väckte favoritsambon (han är faktiskt bra ibland) mig på sängen vid 14.00 med nyinköpta svenska jordgubbar och den där lite för dyra skötväskan jag stog och trånade efter på Brio häromdagen.. Snacka om att jag blev glad, han som är världens sämsta på presenter och överraskningar. Sen när jag kom ner i köket så hade han även köpt en STOR säck med kattmat. Det som han egentligen vägrar göra eftersom det är mina missar.

Sen drog vi ut till Väla och käka grillad fläskfilé. Pappsen fyller nämligen år idag. Sen firade vi mamma och farmor oxå. Me love min farmor. Hon är världens coolaste.

Näpp nu måste jag plugga... TRÅKIGT!!!

Rensade Mobilen. Det var på tiden. Här är ett axplock!

image18
Sonen med Morfars skjutna älg.

image19
Kusin Fia är busig....

image20
Mr Liston.

image21
Söta Malin på någon fest någonstans..

image22
Me and Malin.

image23
Nästan oskäggig sambo.

image24
Jag å Challe inför måndaxklubben för längesen.

image25
Fabian på studsmattan.

image26
Min Goding.

image27
Täng å Sara.

image28
Fia å Blixten.

image29
Lillsprättens Vrålåk.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Läser din blogg och inser att jag saknar dig galet mycket!
Vill att du ska veta det!
Puss

2008-05-26 @ 15:46:25
Postat av: Sandra

Skönt att höra att det såg bra ut med lillsprätten =)
Ha det gott !!
Kram

2008-05-26 @ 18:57:20
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0