Trött Tröttare Tröttast...

Det är sjukt tärande på nerverna att vara så himla trött som jag är HELA TIDEN!!
Helt otroligt nöjd med att för tillfället själv kunna bestämma när och hur mycket jag vill jobba.

Gårdags kvällen spenderades uppe på Billinge hus. Ice Racing. Min Morfar är med och annordnar och hade fått en bunte med fribiljetter så jag, mamma och Fabbe begav oss iväg, påpälsade och inte vidare förväntansfulla.
Men ack så kul det var. Helt sjukt spännande. Och Fabian var helt galen, i nästan 3 timmar stog han som klistrad vid banan och tittade. Förutom när dom plogade isen emellanåt då var det raska steg till närmsta snöhög. Tog en bra stund innan jag tillslut lyckades somna när jag kom hem, låren var stelfrusna.

På lördag är det dags, då ska Veronica på Stadt och svänga dom lurviga (belive me dom e LURVIGA).
Var ett bra tag sen, men i ärlighetens namn hur kul är det att ta bilen och parkera utanför Stadt och veta att man ska köra den hem oxå..!?!? Nåja, vad är väl en bal på slottet....
Blir säkert kul ändå.
Fast min överbeskyddande sambo skulle nog helst se att jag var sängliggande tills det är dags att föda.
Roligt det där med killar och graviditeter.. Helt plötsligt så ska dom börja bry sig om en.. *ler*

Nepp nu ska jag krypa ner i sängen och läsa ut min bok medans Fabbe ser på barnprogram.
Imorgon fyller Tony år. Men just nu orkar jag inte ta tag i nån städning.. Skjuter det på framtiden!


Kommentarer
Postat av: elin.

glad påsk önskar jag dig. hoppas du får en härlig långhelg. kramar

2008-03-20 @ 15:14:57
URL: http://elintang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0